  • 1. Data: 2009-08-31 10:26:00
    Temat: schody
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Wrzucam temat ponownie, ponieważ 2 "schodziarzy" powiedziało, że sobie nie
    poradzą.

    Szukam wykonawcy - najlepiej z okolic Katowic - nietypowych schodów.
    Głównym elementem konstrukcyjnym (nośnym) jest wygięta rura z nierdzewki fi
    ok. 120
    Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie
    już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)
    Może ktoś z Was robił coś podobnego?
    Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

    Mycha

  • 2. Data: 2009-09-07 07:47:08
    Temat: Re: schody
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > necie
    > już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)

    Jeśli dobrze rozumiem, to chodzi Ci o coś takiego
    jak na pierwszym z lewej dolnym zdjęciu "O firmie":

    http://www.zlem.pl/pl/

    ew. zdjęcie nr 12 w galerii

    http://www.zlem.pl/pl/galeria/schody-wewnetrzne/kret

    Firma jest z Jastrzębia Zdroju, powiem tak: jak oni Ci
    powiedzą, że "się nie da" to możesz porzucić wszelką
    nadzieję ;)

    Zadowolony posiadacz konstrukcji schodów ich autorstwa.
    Janusz Pawlinka

  • 3. Data: 2009-09-07 13:40:14
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ew. zdjęcie nr 12 w galerii
    >
    > http://www.zlem.pl/pl/galeria/schody-wewnetrzne/kret

    O właśnie coś w tym stylu (tylko zabiegowe, nie kręte)
    Dziękuję bardzo.

    Mycha