  • 1. Data: 2011-08-09 07:09:11
    Temat: wasza opinia na temat kolektora
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Co o tym zestawie sądzicie http://allegro.pl/kolektory-sloneczne-160l-010-wezow
    nica-nitexplus-i1740478017.html

  • 2. Data: 2011-08-10 05:36:54
    Temat: Re: wasza opinia na temat kolektora
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    maniek napisał(a):
    > Co o tym zestawie sądzicie http://allegro.pl/kolektory-sloneczne-160l-010-wezow
    nica-nitexplus-i1740478017.html

    Troche nieudolnie tlumaczony z chinskiego opis i marketingowy belkocik :)
    Ale poza tym chyba ciekawa sprawa - 2800PLN to nie 6500PLN :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 3. Data: 2011-08-10 16:26:18
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    nica-nitexplus-i1740478017.html

    > Troche nieudolnie tlumaczony z chinskiego opis i marketingowy belkocik :)
    > Ale poza tym chyba ciekawa sprawa - 2800PLN to nie 6500PLN :)

    Moja opinia (użytkownika solarów) jest taka, że
    nadal cena jest "niezwracalna" bo jeden taki solar
    wystarczy raczej max dla 2 osób, a grzana dla nich
    gazem woda CWU kosztuje ~45zł/mc (za gaz).
    Więc inwestycja wyjdzie na zero w 6tym roku
    jednak należy pamiętać o dogrzewaniu drewnem
    gdy jest pochmurno i deszcz pada. Zatem - pełna kicha.

    --
    Yozwig