eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezabezpieczenie przedlicznikowe i zalicznikowe do elektryków › zabezpieczenie przedlicznikowe i zalicznikowe do elektryków
  • Data: 2009-05-14 20:25:27
    Temat: zabezpieczenie przedlicznikowe i zalicznikowe do elektryków
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam licznik i zabezpieczenie przed nim na s 25A i przed licznikiem 20
    a i teraz miałby byc szafa rozdzielająca w której powinny być bezpieczniki
    od gniazd 16 A i od swiatła 10 A , jednak ja chciałbym mieć do gniaz 20 A ,
    a do swiatła 16A , znajomy poradził mi żebym przed licznkiem dał 25A i za
    licznikiem na każdej fazie też dał 25 i dalej rozdzielił 20 A na gniazda i
    16 A na światło , CZY ABY NIE ZROBIĘ JAKIEŚ POWAZNEJ GAFY?
    pOZDRAWIAM