  • 1. Data: 2011-06-22 18:54:48
    Temat: 2-3 lata temu
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Mam wrazenie ze jednak cos sie zmienilo. 2-3 lata temu na potege
    ludzie budowali sie, wnosze to z tematow i ilosci dyskusji. Wtedy mase
    pytan bylo o to jak cos budowac, co z czego sie robi itd. Chyba jakby
    mniej takich dyskusji a wiecej o problemach uzytkowania domow. Czy sie
    mylę?

    KADAR

  • 2. Data: 2011-06-22 19:10:10
    Temat: Re: 2-3 lata temu
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Cze, 20:54, Kadar <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > pytan bylo o to jak cos budowac, co z czego sie robi itd. Chyba jakby
    > mniej takich dyskusji a wiecej o problemach uzytkowania domow. Czy sie

    Grupa usenetowa nie jest kompletnie odpowiednia grupa do takich
    badan :) Widac pokolenie usenetu chaty juz sobie wystawilo :P Zobacz
    na forum muratora ile nowych sie buduje - smiem twierdzic ze znacznie
    wiecej niz jak ja zaczynalem (2007-2008) - patrze na moja lokalna
    grupe Rybnicka :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-06-22 20:23:16
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Czy sie mylę?

    Już pisałem o tym, że nie dosyć że nic się nie buduje w mojej okolicy, poza
    może sporadycznymi przypadkami, to jeszcze ludzie się wyprowadzają.
    Jadę czasem 10km przez wsie omijając korki i nic, cisza. Moja okolica
    powstawała od 2005 do 2008 i koniec.
    Same banery sprzedam dom, działkę, stan surowy itd....

  • 4. Data: 2011-06-22 20:26:49
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 22 Cze, 20:54, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Grupa usenetowa nie jest kompletnie odpowiednia grupa do takich
    > badan :) Widac pokolenie usenetu chaty juz sobie wystawilo

    To jest to samo pokolenie, dla których robi się urządzenia i systemy
    operacyjne z kilkoma katalogami moje filmy/moja muzyka i tak dalej, bo nie
    są w stanie zrozumieć idei drzewa katalogów na dysku. Aż Microsoft wywalił
    klawisz "UP".
    Z tego powodu ci nowi nie rozumieją idei wątków usenetu, że można na jeden
    temat pisać w odnogach zamiast czytać je kolejno.
    Społeczeństwo głupieje.

  • 5. Data: 2011-06-22 20:33:34
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Same banery sprzedam dom, działkę, stan surowy itd....

    Dziwisz się? Jak ja bym miał takiego sąsiada jak ty też bym uciekł :)

    Adi

  • 6. Data: 2011-06-22 20:35:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > Dziwisz się? Jak ja bym miał takiego sąsiada jak ty też bym uciekł :)

    A jakbym miał takiego wykonawcę to co by mi zostało ? :-)

  • 7. Data: 2011-06-22 21:40:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >mniej takich dyskusji a wiecej o problemach uzytkowania domow. Czy sie
    >mylę?

    Ja po malu mysle o pozegnaniu sie z grupa. Chyba wszystko czego moglem sie
    dowiedziec juz sie dowiedzialem, a mlodziez zdaje sie na dzien dobry wie i
    tak lepiej, wiec co mozna jeszcze pisac?? Starzy grupowi znajomi tez mniej
    sie tu realizua (przy okazji pozdrawiam starych wyjadaczy grupy), a
    powracajace tematy o wyzszosci jednego nad drugim po tych paru latach
    zaczynaja nudzic. Pewnie po woli nadchodzi pokoleniowa zmiana i przyjdzie
    czas napisac "unsubscribe" szerokiemu gronu. Nostalgicznie mozna powiedziec
    warto bylo, ale chyba czas konczyc...
    Moze zima, wiecej czasu...

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2011-06-23 08:09:58
    Od: "widow" <w...@t...pl>

> [...]
    > Z tego powodu ci nowi nie rozumieją idei wątków usenetu, że można na jeden
    > temat pisać w odnogach zamiast czytać je kolejno.

    Głupim społeczeństwem łatwo się rządzi:]
    Ja co prawda mało się udzielam na usenecie (kiedyś kiedyś było tego bardzo
    dużo, więcej czytam), ale muszę przyznać, że Ty - kiki powinieneś napisać
    książkę jak nie spierd.. budowy własnego domu :P
    Niestety mamy teraz (również w mojej okolicy) wysyp domów na sprzedaż w
    stanie surowym, na które ludziska pobrali kredyty i się udławili. Niestety
    przerost formy nad treścią, ale cóż...
    A tak po za to większość przeszła na fora/czaty i tylko jak się podrapią po
    tyłku to już to wrzucają na fejsbuka. Porażka.

  • 9. Data: 2011-06-23 08:51:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Cze, 22:33, "adi" <a...@g...com> wrote:

    > Dziwisz się? Jak ja bym miał takiego sąsiada jak ty też bym uciekł :)

    Ja sadze raczej ze chetnych na budowe w Kikiego okolicy jest mnostwo,
    tylko chetnych ekip ZERO :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-06-23 08:53:07
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "widow" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A tak po za to większość przeszła na fora/czaty i tylko jak się podrapią
    > po tyłku to już to wrzucają na fejsbuka. Porażka.

    To nie był przerost formy nad treścią, ale obiecujące perspektywy.
    Wtedy był "boom" gospodarczy i perspektywy na rosnący zbyt, a tym samym na
    rosnące zarobki. Do tego łatwy i w miarę tani kredyt.
    Ponadto wiele osób dobrze zarabiało za granicą.
    Dlatego ludzie pobrali kredyty i zaczęli inwestować nie przewidując krachu
    ogólnoświatowego. Niestety problem nie jest tylko w Polsce, ale i na całym
    świecie. O dziwo w Polsce ten kryzys jest i tak najmniej odczuwalny, a to
    tylko właśnie dlatego, że ludzie obracali pieniędzmi i inwestowali, a nie
    trzymali ich w "skarpecie". Te kraje, w których się oszczędzało dostały po
    tyłku najbardziej. Tam jest odczuwalny największy "skok" jakości życia, choć
    nam jeszcze daleko do tamtej "biedoty".
    Ponieważ polskie społeczeństwo było i jest dość biednym społeczeństwem, a
    budowanie odbywało się kosztem wyrzeczeń to nawet niewielkie pogorszenie
    życia spowodowało zastój w budownictwie i nie ma się tu co dziwić. Od 2 lat
    budownictwo w Polsce ogromnie zwolniło. Ceny usług spadły, a także ich
    jakość. Wielu ludzi nie stać na dokończenie budów. Zwiększyło się
    bezrobocie, ponieważ firmy w obronie przed upadkiem zaczęły zwalniać część
    pracowników, zwiększyła się "szara strefa" osób pracujących nielegalnie,
    zwiększyła się przestępczość typu włamania, kradzieże itp.