  • 1. Data: 2011-06-22 09:00:27
    Temat: Motywy kwiatowe,esy floresy na szkle, pleksi
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam
    Szukam firmy, któa piaskuje szkło, ew. robie inne rozne cuda ze szkłem,
    pleksi, aby na ich powierzchni powstały rózne wzory, wywijasy. Skłaniam sie
    ku plekski bo efekt jest podobny jak mrozone szkło, a cena duzo nizsza.

    Przerabiał ktos ten temat ?. Chce zrobić sufit w lazience własnie z takim
    motywami i od gory to podświetlic jarzeniówką.
    Wygląda to dość fajnie, takie glamour i takie wlasnie ma być

  • 2. Data: 2011-06-23 09:33:07
    Temat: Re: Motywy kwiatowe,esy floresy na szkle, pleksi
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przerabiał ktos ten temat ?. Chce zrobić sufit w lazience własnie z takim
    > motywami i od gory to podświetlic jarzeniówką.
    > Wygląda to dość fajnie, takie glamour i takie wlasnie ma być

    Współpracuję z takim szklarzem. Górny Śląsk, chcesz to dam numer, może być ?
    Zamiast jarzeniówki lepiej podświetlić to taśmami LED.
    Postaram się poszukać i wrzucić jakieś foty z ostanich robót we współpracy z
    tym szklarzem.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-06-23 09:53:14
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    LUKAS <q...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > motywami i od gory to podświetlic jarzeniówką.
    > Wygląda to dość fajnie, takie glamour i takie wlasnie ma być

    Mrożone szkło można zrobic samemu. Przeciera się szkło papierem ściernym i
    maluje klem kostnym, tym z granulek. Po pewnym czasie klej sie kurczu i
    wyłupuje szkło. Można malować całe tafle i formatki. Można też jak ktos
    potrafi malować wzory.