  • 1. Data: 2009-08-16 11:38:04
    Temat: 30°C
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. :-)
    Lato, lato, lato, ech że ty

    Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
    Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew

    Pozdrawiam upalnie Ja...cki

  • 2. Data: 2009-08-16 13:32:51
    Temat: Re: 30°C
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 13:38:04 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. :-)
    > Lato, lato, lato, ech że ty
    >
    > Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
    > Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew
    >
    > Pozdrawiam upalnie Ja...cki

    Nie ma co, jest CUDNIE :-)
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-08-17 00:11:34
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    XL wrote:

    > Nie ma co, jest CUDNIE :-)

    byłoby cudniej gdyby wieczorny spacer nie polegał na deptaniu po tysiącu
    ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem czyszczeniu butów z
    ohydnej, ślimaczej glei.
    brrr.

    moon

  • 4. Data: 2009-08-17 02:56:55
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Dirko wrote:

    > Pozdrawiam upalnie Ja...cki

    Jakoś chłodno tam w Polsce. U mnie dziś było 34 C :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 5. Data: 2009-08-17 08:45:59
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 02:11:34 +0200, Moon napisał(a):

> [...]
    > ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem czyszczeniu butów z

    A ja tam zostawiam buty przed domem, w cholerę :-D
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-08-17 10:34:12
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > Hejka. :-)
    > Lato, lato, lato, ech że ty
    >
    > Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
    > Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew
    >
    > Pozdrawiam upalnie Ja...cki

    Piękne i trafione !!!
    Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze złośliwości?
    Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
    Dirko tak trzymać.

    Antoni Broniak

  • 7. Data: 2009-08-17 13:43:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 12:34:12 +0200, Antoni.Broniak napisał(a):

    > Piękne i trafione !!!
    > Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze złośliwości?
    > Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
    > Dirko tak trzymać.

    Sierpień. To i Dirko zmiękł i DOJRZAŁ :-)

    --

    Ikselka.

  • 8. Data: 2009-08-17 13:43:31
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h6bbpg$9b7$1@news.onet.pl Antoni.Broniak
    <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Piękne i trafione !!!
    > Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze
    > złośliwości? Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
    > Dirko tak trzymać.

    Hejka. Chyba nie znasz bajki o skorpionie i żabie. ;-)
    Pozdrawiam charakterystycznie Ja...cki

  • 9. Data: 2009-08-17 13:45:55
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h6a61e$grl$1@news.interia.pl Moon
    <m...@y...com> napisał(a):

    > byłoby cudniej gdyby wieczorny spacer nie polegał na deptaniu po
    > tysiącu ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem
    > czyszczeniu butów z ohydnej, ślimaczej glei.
    > brrr.

    Hejka. Malkontent Moon. :-( Czy ja coś wspomniałem o komarach czy gzach?
    Pozdrawiam żółciowo Ja...cki

  • 10. Data: 2009-08-17 13:46:54
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:g73ydk20i3es$.1b45o4c5ilrvq$.dlg@40tude.net XL
    <i...@g...pl> napisał(a):

    > A ja tam zostawiam buty przed domem, w cholerę :-D

    Hejka. Tnij babo posty bo Ci antenkę urwę!
    Pozdrawiam grożąco Ja...cki