  • 1. Data: 2010-06-10 17:42:58
    Temat: 4 cm tynku
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Witam,

    Wykanczam mieszkanie w bloku. Murarze sknocili sciany i teraz
    nadrabiaja tynkiem. Zeby zachowac pion na gorze wychodzi niecaly 1cm a
    na dole ponad 4.
    Czy to moze byc jakis problem?

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 2. Data: 2010-06-10 18:17:45
    Temat: Re: 4 cm tynku
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Wykanczam mieszkanie w bloku. Murarze sknocili sciany i teraz
    > nadrabiaja tynkiem. Zeby zachowac pion na gorze wychodzi niecaly 1cm a

    ee nie, tym sie nie szczyp :-) bylo u mnie i z 5 czasem byle zaprawa sie
    trzymala. Niech zagruntuja i oczyszcza sciane dzien wczesniej.

  • 3. Data: 2010-06-10 18:20:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > ee nie, tym sie nie szczyp :-) bylo u mnie i z 5 czasem byle zaprawa sie
    > trzymala. Niech zagruntuja i oczyszcza sciane dzien wczesniej.

    Sciana zagruntowana tylko przy takiej grubosci to puszki mi znikaja
    ale to jakos przezyje. Martwie sie tylko czy to nie bedzie sie
    sypalo :)

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 4. Data: 2010-06-10 18:29:10
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > Sciana zagruntowana tylko przy takiej grubosci to puszki mi znikaja
    > ale to jakos przezyje. Martwie sie tylko czy to nie bedzie sie
    > sypalo :)

    Moje sciany tez byly sliczne :), i tez tynki sa grube i niestety zrobione w
    paru miejsca ze 4 cm spokojnie.. jak i wiecej.. w tych miejscach tynkarze
    dali siatke stalowa pod tynkowa, moze nie bedzie sie sypac :).

    Pzdr
    Yzedef

  • 5. Data: 2010-06-10 18:32:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    >
    > Sciana zagruntowana tylko przy takiej grubosci to puszki mi znikaja
    > ale to jakos przezyje. Martwie sie tylko czy to nie bedzie sie

    Puszki - co do puszek to sa dystanse do puszek jak za gleboko wyjda.
    Poszukaj na allegro takich pierscieni na puszki. Wygladaja jak puszki 1
    centymetrowe, 2cm, 3cm. Przykrecasz przed tynkowaniem i jak wyjda ciut za
    dlugie to obetniesz je.

    http://el-mar.sklep.pl/Pierscien_dystansowy_PD_60x12
    -484.html
    takie cos. poszukaj jaki ci pasuje

  • 6. Data: 2010-06-10 18:34:05
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...

    http://www.simet.jelonka.com/produkty/index.php?mod=
    main&scr=object&id=7825

  • 7. Data: 2010-06-10 18:38:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Yzedef" <x...@x...xx> wrote in message

    > Moje sciany tez byly sliczne :), i tez tynki sa grube i niestety zrobione
    > w paru miejsca ze 4 cm spokojnie.. jak i wiecej.. w tych miejscach
    > tynkarze dali siatke stalowa pod tynkowa, moze nie bedzie sie sypac :).

    Siatka Rabitza - mówią na nią "rapica", bo sami nie wiedzą co używają :-) U
    mnie tez dawali szczególnie tam gdzie były wiązki kabli

  • 8. Data: 2010-06-10 19:02:41
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Troche juz za pozno na szukanie jutro zaczynaja tynkowac. Mysle ze jak
    poszka bedzie troche ( z naciskiem na troche) glebiej osadzona to nie
    powinno to byc problemem pozniej przy montazu. A Ty jak myslisz?

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 9. Data: 2010-06-10 19:06:56
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    > Troche juz za pozno na szukanie jutro zaczynaja tynkowac. Mysle ze jak
    > poszka bedzie troche ( z naciskiem na troche) glebiej osadzona to nie
    > powinno to byc problemem pozniej przy montazu. A Ty jak myslisz?

    Osprzet montuje sie na wkrety teraz, a nie na te rozpierajace lapki wiec
    nie bedzie problemu kupic dluzsze wkrety do drewnaw castoramia. Ale jak
    bedzie za gleboko to ci sie wyszczerbi dookola i nie bedzie jak przykryc
    szyldem gniazda/wylacznika.
    Jak bedzie nierówno to tez klopot.Kilka mm jeszcze nie klopot ale powyzej
    centymatra bedzie klopot.

  • 10. Data: 2010-06-10 19:10:11
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    Niech w trakcie chociaz uzyja jednej puszki zeby zachowac ksztalt otworu to
    do 1cm jeszcze bedzie OK. Daj im jakies ekstra puszki zeby mmieli czym
    odmierzac ale w Castoramie/OBI/Leroy dostaniesz dystanse.