  • 1. Data: 2016-10-31 16:41:04
    Temat: Adam Sz. już nie buduje? :>
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Coś się opieprza i nie pisze, czy ja go w czytniku nie widzę?

    L.

  • 2. Data: 2016-10-31 17:34:08
    Temat: Re: Adam Sz. już nie buduje? :>
    Od: Budyń <b...@g...com>

    ano nie pisze ostatnio. czemu zreszta sie nie dziwie, zostalo nas tu zaledwie kilku z
    czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    b.

  • 3. Data: 2016-10-31 21:11:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Coś się opieprza i nie pisze, czy ja go w czytniku nie widzę?

    Lurkuje, czy ktoś za nim płacze :-)

  • 4. Data: 2016-11-01 01:07:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-10-31 o 17:34, Budyń pisze:
    > ano nie pisze ostatnio. czemu zreszta sie nie dziwie, zostalo nas tu zaledwie kilku
    z czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    Ja mysle, ze ekstrawertyzm mimo demokracji i uplywu czasu nie jest
    akceptowany powszechnie.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2016-11-01 10:18:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 01:07:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    kilku z czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    > Ja mysle, ze ekstrawertyzm mimo demokracji i uplywu czasu nie jest
    > akceptowany powszechnie.

    ekstrawertyzm, demokracja i upływ czasu? :-) Rozwiń to, pośmiejemy sie :)

    b.

  • 6. Data: 2016-11-02 12:01:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-11-01 o 10:18, Budyń pisze:
    kilku z czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    > ekstrawertyzm, demokracja i upływ czasu? :-) Rozwiń to, pośmiejemy sie :)

    Smiesznie to juz bylo. Wyszlo jak wyszlo i stad pytania - where is the
    princess? :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2016-11-02 16:55:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 16:41:05 UTC+1 użytkownik Lisciasty
    napisał:
    > Coś się opieprza i nie pisze, czy ja go w czytniku nie widzę?

    Na twiterze z Bilem Gatesem biznesy robi.

  • 8. Data: 2016-11-02 16:59:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 10:18:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    kilku z czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    > ekstrawertyzm, demokracja i upływ czasu? :-) Rozwiń to, pośmiejemy sie :)

    Bez rozwijania, ale niebezpiecznie się tu dla Adama robiło.
    Choćby wątek o paliwie do auta którym żona jeździć.
    Sąsiadka pracująca w US mogła by nie dać rady pomoc przy dzisiejszych potrzebach
    budżetowych
    Wykładać się za bardzo zaczął.

  • 9. Data: 2016-11-02 19:47:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 2 listopada 2016 16:59:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    kilku z czego polowa nie umie sie powstrzymac zeby osobistym miesem nie rzucic.

    > Bez rozwijania, ale niebezpiecznie się tu dla Adama robiło.
    > Choćby wątek o paliwie do auta którym żona jeździć.

    przy użytku służowo prywatnym odliczanym w 50% zdaje sie ze moze jezdzic ktokolwiek.
    Chyba :)

    b.

  • 10. Data: 2016-11-04 11:09:10
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 17:34, Budyń pisze:
    > zostalo nas tu zaledwie kilku

    Nie narzekaj, na tle innych grup budowanie całkiem nieźle się
    prezentuje. Zarówno pod względem ilości postów jak i kultury.