  • 1. Data: 2016-10-31 17:09:07
    Temat: Znakowanie śmieci
    Od: Kris <k...@g...com>

    Urzędasy u nas wykombinowały że na każdy worek z plastykami czy szkłem naklejki z
    kodem paskowym mamy naklejać. A pojemniki na śmieci niesegregowalne też oczipowali.
    Naklejki dostarczyli do chałupy, panowie w śmieciarach czytniki mają.
    Wie ktoś jaki to ma sens

  • 2. Data: 2016-10-31 17:14:37
    Temat: Re: Znakowanie śmieci
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.10.2016 o 17:09, Kris pisze:
> [...]
    > Naklejki dostarczyli do chałupy, panowie w śmieciarach czytniki mają.
    Sens szczególny: wyrzucisz bateryjkę - 500 zł kary
    Sens ogólny: tresura obywateli wchodzi na wyższy poziom.
    Jacek

  • 3. Data: 2016-10-31 17:37:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 17:14:39 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Sens szczególny: wyrzucisz bateryjkę - 500 zł kary
    Tyle że śmieci z oczipowanego indywidualnie kubła i tak do wspolnej śmieciary idą.
    Więc tej bateryjki nie zidentyfikują. No chyba że do worka z flaszkami wrzuce;)
    > Sens ogólny: tresura obywateli wchodzi na wyższy poziom.

    Myśle ze odpowiedz jest prostsza.
    Firmy robiące te systemy znakowania i sprzedające terminale mają dobrych sprzedawców
    a urzedasy mają okazje udowodnić ze cos robią.
    Koło 20 tysi u nas to kosztowało, zapytałem nawet radnego o to ale sensownie nie
    potrafił wyjaśnić po co to.

  • 4. Data: 2016-10-31 18:59:02
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:
    > A pojemniki na śmieci niesegregowalne też oczipowali.

    Prawidłowo, pilnują swego przed takimi jak Ty.
    Przecież pierwszy byś zhandlował na gorzałę.
    Nie pij tyle!

  • 5. Data: 2016-10-31 19:29:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 17:37, Kris pisze:

> [...]
    sprzedawców a urzedasy mają okazje udowodnić ze cos robią.
    > Koło 20 tysi u nas to kosztowało, zapytałem nawet radnego o to ale sensownie nie

    Czy to czasem nie podchodzi pod inwigilację?
    Zgaduję, że kod paskowy identyfikuje mnie jednoznacznie, czyli złodziej
    potrafi z moich śmieci wyczytać o mnie sporo informacji, na które się
    nie godzę.
    Co Wy na to?

    --
    MN

  • 6. Data: 2016-10-31 20:51:39
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Zgaduję, że kod paskowy identyfikuje mnie jednoznacznie, czyli złodziej
    > potrafi z moich śmieci wyczytać o mnie sporo informacji, na które się
    > nie godzę.

    > Co Wy na to?
    Zgadza się.Dlatego powinno cię śmieci pakować w czarne worki.
    A dodatkowo zrób na koszu napis, np:" zakaz otwierania","nie cmyrać" albo cóś w
    tym stylu. Można kredą.
    A poważniej? Złodziej wie o tobie tyle,że nie musi grzebać w śmieciach.
    Nie oglądach głupich filmów, to ci przejdzie.

  • 7. Data: 2016-10-31 20:58:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 19:29:35 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > Zgaduję, że kod paskowy identyfikuje mnie jednoznacznie, czyli złodziej
    > potrafi z moich śmieci wyczytać o mnie sporo informacji, na które się

    Jeśli będzie miał dostęp do bazy wytwórców śmieci to ok.
    UM wie komu jakie kody wydał wiec baze mam. A kto tam jeszcze ma dostep tego nie wie
    nikt.

    > Co Wy na to?
    Sąsiad skargę do GIODO wysłał- koszt 10zł . Zobaczymy co odpowiedzą.

  • 8. Data: 2016-11-05 23:22:46
    Od: QUATTRO <q...@o...pl>

    W dniu 16-10-31 o 18:59, Uzytkownik pisze:

    > Prawidłowo, pilnują swego przed takimi jak Ty.
    > Przecież pierwszy byś zhandlował na gorzałę.
    > Nie pij tyle!

    sprawa jest prosta, kody na workach pozwalają (oprócz kwestii
    znalezienia sprawcy złego segregowania śmieci i wielu innych kwestii)
    dokonać bilansu ilości "produkowanych" śmieci w stosunku do deklaracji,
    mogą później przysłać dopłaty itp a tresura społeczeństwa owszem jest
    leitmotivem ostatnich ustaw i rozporządzeń wod/kan/ogrzew,grzebać mogą w
    śmieciach, piecach, NWO wkroczyło, przygotujcie garść pieniędzy na
    opłaty, podatki, kary, prawników, żartów nie ma, będą napierniczać
    olbrzymimi karami a jak nie zapłacisz to w trybie przyspieszonym założą
    hipotekę, obciążą, a komornik pożre