  • 21. Data: 2022-10-27 18:27:32
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: a a <m...@g...com>

    tak możesz zasrańcu mówić do swojej matki i ojca

  • 22. Data: 2022-10-27 20:14:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Znowu debilu i oszuście i pijaku, bo każdy oszust to pijak, kłamiesz. Akumulator
    jako kupiłem według dokumentacji przy rozładowywaniu 80% ma minimum dwa tysiące cykli
    i zostaje mu 80% pojemności.

    Srości. Chuj, sam się przekonasz po 2 latach :]
    Bo jesteś oszustem. Liczysz całą pojemność do rozładowania a tutaj nagle
    ci się zrobiło 80% :]

    Przy rozladowywaniu do 50% 4-6 tysięcy cykli.

    I co? 50% będziesz go doił? To cie się bilans nie zgodzi, debilu i chuj
    szczeli wyliczenia :]

    > Jak pracuje jako buforowy to 12-20 lat w zależności od producenta. I tez wtedy
    zostaje mu 80% pojemności. Dlatego jest idea żeby pracował w łagodnych warunkach a
    on odpłaci za to kilkunastoma latami pracy.

    Wiesz co to praca buforowa a praca w cyklach?

    Inna sprawa, linka do ceny prądu dostałeś. Teraz odpowiedz:

    Skoro średnia w Łodzi ROCZNA na zakup prądu od energetyki wynosi 1800zł
    to nachuj inwestować w akumulator <2000zł?

    Trzeba mieć zryty łeb.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2022-10-27 20:21:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 20:14:49 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Skoro średnia w Łodzi ROCZNA na zakup prądu od energetyki wynosi 1800zł
    > to nachuj inwestować w akumulator <2000zł?

    Trzeba mieć zryty łeb żeby nie zrozumieć czemu.

  • 24. Data: 2022-10-27 20:42:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > Trzeba mieć zryty łeb żeby nie zrozumieć czemu.

    Spoko, rozumiem wyjebanie bez sensu 2kzł na akumulator a w sumie 4kzł
    (bo to 2 akumulatory) żeby się przekonać, że to debilne rozwiązanie,
    mając energetykę w domu za 1800zł/rok.

    Ja mam działkę BEZ energetyki ale odpycham się akumulatorami z demobilu,
    ładując 4 krotnie przewymiarowanym solarem, rozłożonym na 2 panele,
    jeden od wschodu, drugi od zachodu, żeby wydłużyć maksymalnie czas
    ładowania + wiatrak. Elektronika i system ładowania i rozładowania, są
    najwyższych lotów, takie AI nawet. Pełna 100% autonomia i 100% kontroli
    z wykresami, historią itd. Nawet 1mA nie ucieka bez sensu :)

    Zwykły kwasowiec, pracujący w idealnych warunkach, z odcięciem przy
    11,5V wytrzymuje jeden sezon. Potem go chuj szczela. Może zmienię teraz
    na zimę, na żelówki, bo trafiłem tanio po 100zł za 100Ah i zobaczymy ile
    to wytrzyma.

    Ale ja nie mam energetyki. Gdybym miał na działce energetykę to bym
    osrał solary i wiatraki.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2022-10-27 20:51:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 października 2022 o 20:42:49 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > to wytrzyma.
    >
    > Ale ja nie mam energetyki. Gdybym miał na działce energetykę to bym
    Twoje traumatyczne przeżycia nikogo nie interesują.

  • 26. Data: 2022-10-27 20:57:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > 2kW w pralce to ma grzałka, a silnik elektryczny do 400W przy wirowaniu
    > 1200 obr/min.
    >
    > Ale standardowe pranie "codzienne 40" - czyt. 01:20h w 40C i 800obr/min
    > odwirowanie to zużycie 0,52kWh.

    Nie licz minimalnie bo to bez sensu. Wstawisz sobie 2x wodę na kawę w
    bezprzewodowym, jak debil, czyli pełen czajnik i masz 2kWh :)

    Ja od lat walczę z dzieciorami, które wstawiają pełniusieńki czajnik
    wody na gazową kuchenkę, chcąc zrobić sobie herbatę. Jak krew w piach.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2022-10-27 20:59:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Twoje traumatyczne przeżycia nikogo nie interesują.

    Nono, wyjebać >4kzł na akumulatory, żeby zaoszczędzić 5zł :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2022-10-27 21:11:16
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-10-27 o 20:57 +0200, LordBluzg(R)?? napisał:
    > Ja od lat walczę z dzieciorami, które wstawiają pełniusieńki czajnik
    > wody na gazową kuchenkę, chcąc zrobić sobie herbatę. Jak krew w piach.

    Ja dwulitrowy czajnik lata temu wyniosłem na strych, a w kuchni
    postawiłem taki malutki, 0.7l. Działa. Z chamstwem tylko tak można.

    Mateusz

  • 29. Data: 2022-10-27 21:15:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.10.2022 20:57, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Nie licz minimalnie bo to bez sensu.

    Ale to jest program zalecany w instrukcji do standardowego prania.
    Chodzi u mnie przy 9/10 prań. Miesiąc temu jak kaczafi powiedział 2zł za
    kWh, to pomierzyłem wszystko watomierzem i dokładnie taki wynik wyszedł
    po 1:20h prania pełnej pralki (6kg) w 40C z odwirowaniem 800obr/min.

    ~50W - powolne mielenie bębnem w lewo i prawo
    ~2000W - od razu widać kiedy załączyła się grzałka
    ~400W - na koniec kiedy wirowało z maksymalną ustawioną prędkością

    O dziwo zmywarka więcej wzięła - w zalecanym (jako najbardziej
    oszczędnym) trybie eco 3:15h w 50C, bo 770Wh

    ~50W - kiedy chodzi pompa
    ~1800W - kiedy załączyła się grzałka

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2022-10-27 21:17:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 21:11 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > Ja dwulitrowy czajnik lata temu wyniosłem na strych, a w kuchni
    > postawiłem taki malutki, 0.7l. Działa. Z chamstwem tylko tak można.

    :-)

    widzę, że nie tylko ja jestem starym zgryźliwym zgredem :-)
    Też u siebie tłumaczę wszystkim na spokojnie, że bluza założona na 30 min
    wizyty u kolegi/koleżanki nie musi być od razu prana, ale jak na razie
    sukcesów w tłumaczeniu nie mam...

    TG