  • 1. Data: 2012-05-04 20:22:28
    Temat: Alternatywa dla filcu zapobiegającego rysowani podłogi
    Od: s...@g...com

    Jaką podłogę (drewnianą) ma każdy widzi.
    Jescze nie widziałem a widziałem trochę żeby wcześniej czy później od krzeseł lub
    stołu podłoga nie zaczeła sie rysować.
    Pierwszym rozwiązaniem jakie przychodzi są podkładi filcowe tylko że sa nietrwałem i
    o ich braku z reguły przekonujemy sie jak już pojawia sie rysa.

    Ma Ktoś pomysł na ten mały ale jakże upier.....wy problem.

  • 2. Data: 2012-05-05 08:09:18
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:
    > Ma Ktoś pomysł na ten mały ale jakże upier.....wy problem.

    Nie szurać stołem ani krzesłami :-))).
    Innego sposobu nie widzę.
    Względnie położyć jakże teraz niemodny dywan - to też skutecznie
    zapobiega zarysowaniom podłogi.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-05-05 15:20:39
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Ma Ktoś pomysł na ten mały ale jakże upier.....wy problem.

    Twardy plastik ...

    Niektórzy producent do swoich mebli dają do razu takie podkładki.