  • 1. Data: 2011-02-09 20:47:32
    Temat: Apteczka
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Pamieta ktos jeszce cos takiego? Najczesciej wystepuje tam gdzie sa
    male dzieci. Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac i w czym - oczywiscie
    chodzi o jakis estetyczny wyglad.

    KADAR

  • 2. Data: 2011-02-09 20:52:15
    Temat: Re: Apteczka
    Od: Kadar <o...@g...com>

    >Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    > trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac

    chodzi o apteczke nie o dzieci :-)

  • 3. Data: 2011-02-09 21:02:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > chodzi o apteczke nie o dzieci :-)

    Ja zamykam w szafce zeby czegos nie pozarly :-)

  • 4. Data: 2011-02-09 21:07:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ja zamykam w szafce zeby czegos nie pozarly :-)

    Ale jakiej, gdzie ta szfka?

    KADAR

  • 5. Data: 2011-02-09 21:29:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    .googlegroups.com...

    > Ale jakiej, gdzie ta szfka?

    W kuchni jedna z szafek ma zamek, dolna.

  • 6. Data: 2011-02-10 08:16:15
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > male dzieci. Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    > trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac i w czym - oczywiscie

    ja trzymam w reklamówce na pólce :-) Poniewaz to nieco OT to polecam jais
    kurs pierwszej pomocy -a do apteczki polecam kupic w aptece steristrip -to
    sa takie paski klejace którymi sie glebsze rany laczy - prawie jak szycie.
    Juz wielokrotnie latalem tak dzieciaki :-)

    b.

  • 7. Data: 2011-02-10 09:26:11
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.02.2011 21:52, Kadar pisze:

    > chodzi o apteczke nie o dzieci :-)

    Jeżeli idzie o apteczkę "urazową" z materiałami opatrunkowymi to ma być
    ona łatwo dostępna i żeby każdy wiedział gdzie jest a i dzieciaki mogły
    dosięgnąć bo przecież plastrem czy bandażem się nie zatrują a może się
    zdarzyć że tylko one będą mogły ją podać.

    Jeżeli zaś idzie o lekarstwa to wysoko, zamknięte, niekoniecznie głęboko
    schowane, szczególnie te które zażywa się przewlekle. Wczoraj miałem
    nauczkę życiową jak szukałem lekarstw od znajomego, którego to karetka
    nieprzytomnego odwiozła i trzeba było podać jakie leki zażywa.
    Tak samo dokumentacja medyczna, w jakimś intuicyjnym miejscu, wyraźnie
    oznaczona.

    W widocznym miejscu numery telefonów alarmowych oraz do najbliższej
    rodziny.

    Co do dzieciaków zaś.. koniecznie trzeba się doszkolić z udzielania
    pierwszej pomocy, idealnie było by uczestniczyć w jakimś kursie, ale
    jeżeli nie jest to możliwe to choć poczytać o tym, kilka razy
    przeczytać, wydrukować, schować do apteczki, przeczytać zaś. W przypadku
    zatrzymania krążenia u dziecka wyjątkowo najpierw się przystępuje do
    ratowania życia dopiero później do wzywania pomocy.

  • 8. Data: 2011-02-10 10:24:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:
> [...]
    > male dzieci. Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    > trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac i w czym - oczywiscie

    no jak masz dzieci to potrzebujesz cala szafe apteczna :)

  • 9. Data: 2011-02-10 13:11:29
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > no jak masz dzieci to potrzebujesz cala szafe apteczna :)

    Najczesciej tak to wyglada. Jakies masci, syropkow cale tabuny kazdy
    od innego przeziebienia nie mowiac o jakichs dodatkach. Zastanawialem
    sie gdzie to wszystko poskladac ale nigdzie mi nie pasuje. W kuchni
    nie bardzo, w lazience nie mam miejsca. Zecxzywiscie dobrze by znalezc
    jakies fajne miejsce i cos powiesic ale co? Szafki apteczne, ktore
    widzialem wygladaj strasznie dziadowsko.
    Dlatego pytam, moze ktos sobie poradzil z temat. Chyba ze to tylko ja
    mam problem.

    KADAR

  • 10. Data: 2011-02-10 14:43:01
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Kadar <o...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > male dzieci. Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    > trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac i w czym - oczywiscie

    Szukasz problemu tam gdzie go nie ma. Wiele specyfikow ma napisane ze w
    ciemnym i chlodnym miejscu trzeba trzymać. To w sposób naturalny nasuwa sie
    lodówka. Plasty gazki mozna trzymać gdziekolwiek. Ty Niemiec jesteś że musisz
    mieć wszysko poukladane. A dzieci trzeba uczyć zeby nie wyzeraly. Może dobrą
    metodą bezdie jak od czasu do czasu kupisz im coś slodkiego to nie będą
    napigułki i cukier miały ochoty. Pzred dzieckiem nic nie schowasz, wiem bo
    kiedyś nim bylem. Ale wytłumaczyć jak trochę kumate się zrobi można, tylko nie
    pasem. Jak mocno ciekawskie to możesz otworzyć jakąś kapsulkę z antybiotykiem.
    I dać trochę na palec zeby spróbowalo. Zobaczy że syfilistyczne w smaku to
    potem samo nie weźmie.