  • 1. Data: 2013-03-13 14:24:45
    Temat: Bateria termostatyczna
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Sąsiad kupił baterię termostatyczną wannową Armatura Kraków. Niestety
    wodę ciepłą ma po prawej stronie, a podobno do takiej baterii ma być po
    lewej. Serwis Armatury twierdzi (ale bez przekonania), że nie ma na to rady.
    Czy naprawdę nie da się w tej baterii przełożyć "wnętrzności" tak, aby
    działała z wodą ciepła po prawej?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-03-13 19:22:37
    Temat: Re: Bateria termostatyczna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > na to rady. Czy naprawdę nie da się w tej baterii przełożyć
    > "wnętrzności" tak, aby działała z wodą ciepła po prawej?

    boże a kto ci tak to zrobił?

    może wezwij tego fachowca niech teraz to zrobi tak jak trzeba.

    ciepła zawsze po lewej...

  • 3. Data: 2013-03-13 20:43:16
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > boże a kto ci tak to zrobił?
    >

    > może wezwij tego fachowca niech teraz to zrobi tak jak trzeba.
    >

    > ciepła zawsze po lewej...

    no co mu ten fachowiec zrobi - ściany rozpruje ?
    ja też mam po lewej i muszę z tym mieszkać

    jeffrey

  • 4. Data: 2013-03-13 20:46:34
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-13 19:22, Marek Dyjor pisze:
    > boże a kto ci tak to zrobił?>
    > może wezwij tego fachowca niech teraz to zrobi tak jak trzeba.>
    > ciepła zawsze po lewej...
    Pisałem, że to u sąsiada. Budował zresztą ładnych parę lat temu, jak
    nikt się takimi rzeczami nie przejmował.
    Dla mnie to nie widzę jakieś specjalnej przyczyny, żeby ciepła była po
    lewej. Jest jakaś norma na to? Swoją drogą, to u mnie ciepła jest po
    lewej. Może odkupię od niego tę baterię, jak da dobry rabat ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2013-03-13 20:59:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 20:46:34 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Pisałem, że to u sąsiada.

    Taka nowa moda: sąsiada, kolegi, znajomego;)

  • 6. Data: 2013-03-13 22:11:38
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sąsiad kupił baterię termostatyczną

    No tak, sąsiad kupił baterie .... :D

    W sklepie nikt nic nie powiedzial
    a on sam nie przeczytal, rowniez w sklepie,
    intrukcji montazu....

    No to niezly jest ten sąsiad,
    nie pozostaje mu nic innego
    jak przykrecic baterie do "góry nogami" ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 7. Data: 2013-03-13 22:15:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > lewej. Jest jakaś norma na to? Swoją drogą, to u mnie ciepła jest po
    > lewej. Może odkupię od niego tę baterię, jak da dobry rabat ;-)

    no jest na to norma... :)

  • 8. Data: 2013-03-14 01:04:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 22:11:38 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > nie pozostaje mu nic innego
    > jak przykrecic baterie do "góry nogami" ;-)

    Bedzie tak nowoczesnie - a'la fontanna!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-03-14 08:15:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 14:24:45 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > Czy naprawdę nie da się w tej baterii przełożyć "wnętrzności" tak, aby

    Przykręcić do góry nogami i zmienić wylewkę na adekwatnie wykręconą. Prysznic może
    mieć wyjście od dołu.
    A nie może po prostu oddać do sklepu?

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2013-03-14 08:20:37
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-14 08:15, ZbyszekZ pisze:

    > Przykręcić do góry nogami i zmienić wylewkę na adekwatnie wykręconą. Prysznic może
    mieć wyjście od dołu.
    > A nie może po prostu oddać do sklepu?
    Tak by było za prosto. Bateria nie ma demontowalnej wylewki.
    Oddać też chyba nie może z jakichś względów (za późno?)
    Jacek