  • 1. Data: 2012-01-07 19:04:22
    Temat: Beszczelne kreciarstwo
    Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL>

    Witam.
    Tego jeszcze nie widziałem żeby krety o tej porze roku krety
    takie aktywne były. 4 nowe kretówki miałem dziś na ogrodzie.
    I to ryją w trudnym terenie - wśród drzew, gdzie korzeni gęsto,
    a 6 łownych kotów patroluje teren.
    Rozgarnąłem kopce żeby w zimie (a co teraz mamy?) nie skamieniały,
    a tu już za pół godz - jeden kopic "odświeżony" !
    Tym mnie wnerwiły i zaaplikowałem im sporo karbidu do każdej z dziur.
    U Was kreciska spokojne?

    --
    Wędrowniczek

  • 2. Data: 2012-01-07 19:20:11
    Temat: Re: Beszczelne kreciarstwo
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2012 20:04:22 +0100, Wędrowniczek napisał(a):

    > Witam.
    > Tego jeszcze nie widziałem żeby krety o tej porze roku krety
    > takie aktywne były. 4 nowe kretówki miałem dziś na ogrodzie.

    Na czym?

    > I to ryją w trudnym terenie - wśród drzew, gdzie korzeni gęsto,
    > a 6 łownych kotów patroluje teren.
    > Rozgarnąłem kopce żeby w zimie (a co teraz mamy?) nie skamieniały,
    > a tu już za pół godz - jeden kopic "odświeżony" !

    A Ty pewno myślisz, że krety patrzą w Twój kalendarz, czy wypada ryć?

    > Tym mnie wnerwiły i zaaplikowałem im sporo karbidu do każdej z dziur.
    > U Was kreciska spokojne?

    Żyją. Ponieważ dla nich to wiosna jest.
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-01-07 20:48:44
    Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL>

    Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisała: [...]
    > Na czym?

    Na ziemi.

    > A Ty pewno myślisz, że krety patrzą w Twój kalendarz, czy wypada ryć?

    Przecież krety są słabowidzące. Nie myślę żeby dojrzały mój kalendarz.

    > Żyją. Ponieważ dla nich to wiosna jest.

    Od jesieni jest paręnaście dni, a do wiosny 2 miechy z hakiem.
    Myślisz, że krety aż tak ogłupione i myślą tak jak Ty?

    --
    Wę-ek

  • 4. Data: 2012-01-07 20:53:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2012 21:48:44 +0100, Wędrowniczek napisał(a):

> [...]
    >
    > Od jesieni jest paręnaście dni, a do wiosny 2 miechy z hakiem.
    > Myślisz, że krety aż tak ogłupione i myślą tak jak Ty?

    Na pewno nie tak jak Ty.
    --
    XL

  • 5. Data: 2012-01-08 10:52:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wędrowniczek" <N...@E...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > takie aktywne były. 4 nowe kretówki miałem dziś na ogrodzie.
    > I to ryją w trudnym terenie - wśród drzew, gdzie korzeni gęsto,

    Hejka. U mnie wywaliły 4 kretowiska na trawniku ale od kilku dni ruch
    jakby zamarł.
    Pozdrawiam pluchowo Ja...cki
    PS Jedyne co mi może w taką pogodę poprawić humor to zwycięsto naszej
    królowej nart nad norweskim reaktorem chemicznym. ;-)

  • 6. Data: 2012-01-08 12:42:34
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jebsho$ob$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    ..
    > Pozdrawiam pluchowo Ja...cki
    > PS Jedyne co mi może w taką pogodę poprawić humor to zwycięsto naszej
    > królowej nart nad norweskim reaktorem chemicznym. ;-)

    Mówisz, masz ! brawoooo Justyna ! :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 7. Data: 2012-01-08 15:18:40
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ! brawoooo Justyna ! :)

    Hejka.
    http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgall
    a/hamar/19709185/
    A media norweskie nazwały Justysię górą mięśni. :-)
    Pozdrawiam szampańsko Ja...cki

  • 8. Data: 2012-01-08 18:22:59
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jecc4d$34l$1@news.vectranet.pl,
> [...]

    > http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgall
    a/hamar/19709185/
    > A media norweskie nazwały Justysię górą mięśni. :-)

    Zmieniamy temat na "Beszczelne media norweskie" :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 9. Data: 2012-01-08 20:06:41
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2012 19:22:59 +0100, Dziadek napisał(a):

    > W artykule news:jecc4d$34l$1@news.vectranet.pl,

    a/hamar/19709185/

    > Zmieniamy temat na "Beszczelne media norweskie" :)

    Góra mięśni??? - bezczelność!
    http://deser.pl/deser/1,83452,7720488,Justyna_Kowalc
    zyk_w_nietypowej_sesji.html

    :-)

    --
    XL

  • 10. Data: 2012-01-08 20:30:51
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2012 21:06:41 +0100, XL napisał(a):

    >>> http://www.dagbladet.no/2012/01/07/sport/idrettsgall
> [...]

    http://www.sportfan.pl/artykul/16459/to-laska-z-krwi
    -i-kosci-zobacz-uwodzicielskie-zdjecia-kowalczyk
    --
    XL