  • 1. Data: 2012-01-03 12:09:43
    Temat: Wegetarianie...
    Od: XL <i...@g...pl>

    ...no więc jak widać wcale nie jest to takie proste jak sobie wygodnie
    wytłumaczyliście...

    "Rośliny mają system nerwowy podobny do ludzkiego i pamięć - odkrył zespół
    prof. Stanisława Karpińskiego z SGGW w Warszawie.(...)Prof. Karpiński
    przedstawił wyniki swoich badań 1 lipca na spotkaniu Stowarzyszenia
    Biologów Eksperymentalnych w Pradze. Publikacja opisująca te eksperymenty
    ukazała się dziś w ,,The Plant Cell"
    (http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
    v1), prestiżowym
    naukowym periodyku z zakresu biologii komórki roślin.
    http://nauka.newsweek.pl/odkrycie-polakow--rosliny--
    mysla-i-pamietaja--,62023,1,1.html
    "

    Miłego dręczenia roślinek!
    3-)

    --
    XL

  • 2. Data: 2012-01-03 15:34:43
    Temat: Re: Wegetarianie...
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

> [...]
    > (http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
    v1), prestiżowym
    > naukowym periodyku z zakresu biologii komórki roślin.

    http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
    polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)

    pzdr

  • 3. Data: 2012-01-03 18:42:52
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:1afayoyz57pvb.2r77msqt8xe3$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

    Miłego dręczenia roślinek!

    Proponuję również uważać na kamienie. Ponoć nie są bezduszne. Sam
    doświadczyłem chodząc po górach że nieraz mnie kopały w buty, pewnie były
    przeciwne deptaniom :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 4. Data: 2012-01-03 21:43:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 19:42:52 +0100, Dziadek napisał(a):

> [...]
    >

    > Proponuję również uważać na kamienie. Ponoć nie są bezduszne. Sam
    > doświadczyłem chodząc po górach że nieraz mnie kopały w buty, pewnie były

    Jasnejasne.
    --
    XL

  • 5. Data: 2012-01-03 21:43:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 16:34:43 +0100, Fazi napisał(a):

    v1), prestiżowym
    mysla-i-pamietaja--,62

    > http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
    > polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)
    >
    > pzdr

    Jasnejasne.
    --
    XL

  • 6. Data: 2012-01-04 06:35:35
    Od: J-23 <k...@g...pl>

    On 3 Sty, 13:09, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    > (http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
    v1), prestiżowym
    > naukowym periodyku z zakresu biologii komórki

    iksa uwazaj zeby cie jakas poprotka nie ugryzla. albo pomidor nie
    kopnal w d....

  • 7. Data: 2012-01-04 11:58:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 22:35:35 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
    sliny--mysla-i-pamietaja...

    > iksa uwazaj zeby cie jakas poprotka nie ugryzla. albo pomidor nie

    Mnie???
    Sobie żartujesz; moje roślinki rosną jak zwariowane, mam rękę do nich.
    Nawet do tych, które potem jem - tak mnie kochają, że same pchają mi się na
    talerz :-)
    --
    XL

  • 8. Data: 2012-01-04 12:00:54
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
    > polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)

    Hejka. Chcesz, żeby XL-ce przepaliły się zwoje mózgowe? ;-)
    Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

  • 9. Data: 2012-01-04 12:05:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 13:00:54 +0100, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

    > Hejka. Chcesz, żeby XL-ce przepaliły się zwoje mózgowe? ;-)
    > Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

    Te, Gładziuch...
    --
    XL

  • 10. Data: 2012-01-04 12:22:45
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

    > Hejka. Chcesz, żeby XL-ce przepaliły się zwoje mózgowe? ;-)
    > Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

    Grzeniecznie?