  • 1. Data: 2011-12-23 08:41:54
    Temat: Wesołych Świąt
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Kochani, życzę wszystkim forumowiczomi ich Rodzinom zdrowych,
    spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i błogosławieństwa
    Jezusowego na cały 2012 rok. Niech to co robicie przyniesie Wam wiele
    satysfakcji moralnych i materialnych. Wszystkiego najlepszego !
    --
    Pozdrawiam ciepło
    Dziadek

  • 2. Data: 2011-12-23 11:23:37
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jezusowego na cały 2012 rok. Niech to co robicie przyniesie Wam wiele
    > satysfakcji moralnych i materialnych. Wszystkiego najlepszego !

    Hejka.

    Mikołaja bogatego,
    śniegu bielutkiego,
    choinki pachnącej
    i gwiazdki błyszczącej.
    Obżarstwa bez tycia,
    bez kaca wypicia.
    Minimum stresu,
    maksimum miłości
    i tyle radości
    ile karp ma ości!

    Radosnych, Spokojnych i Zdrowych Świat życzy Jarek
    Siedlecki

  • 3. Data: 2011-12-23 11:59:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:23:37 +0100, Dirko napisał(a):

    > Mikołaja bogatego,

    Daty pomyliłeś.
    --
    XL

  • 4. Data: 2011-12-23 12:16:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:23:37 +0100, Dirko napisał(a):

    > Mikołaja bogatego,

    To tak, jakbyś wesołej hanuki życzył 4 lipca...
    --
    XL

  • 5. Data: 2011-12-23 13:47:31
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:19em2rzfymgl3$.bjdl735hwwdc$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

    > To tak, jakbyś wesołej hanuki życzył 4 lipca...

    No tak, to mój komputer najpierw "zamroził" wszystkie subskrybowane przeze
    mnie grupy dyskusyjne
    a jak znajomy "odmroził" to wpisuje moje posty pod podobne tytuły sprzed
    lat. No i tak to jest z Dziadkami :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 6. Data: 2011-12-23 17:07:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 14:47:31 +0100, Dziadek napisał(a):

> [...]
    > mnie grupy dyskusyjne
    > a jak znajomy "odmroził" to wpisuje moje posty pod podobne tytuły sprzed

    Ja tylko chciałam zwrócić twoją uwagę na fakt, KIEDY jest Mikołaja.
    --
    XL

  • 7. Data: 2011-12-23 20:13:53
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Zdrowych i wesołych Świat oraz urodzajnego Nowego Roku. :-)

    Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 8. Data: 2011-12-24 07:52:03
    Od: " " <s...@g...pl>

    Dziadek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jezusowego na cały 2012 rok. Niech to co robicie przyniesie Wam wiele
    > satysfakcji moralnych i materialnych. Wszystkiego najlepszego !

    Niech się spełnią świąteczne życzenia,
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie krok po kroku,
    niech się spełnią w Nowym Roku !
    Pozdrawiam świątecznie
    skryba