  • 11. Data: 2012-01-04 12:28:12
    Temat: Re: Wegetarianie...
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    XL <i...@g...pl> napisał(a):

    > Mnie???
    > Sobie żartujesz; moje roślinki rosną jak zwariowane, mam rękę do nich.

    Od dawna wiadomo,że rośliny,jak inne żywe istoty mają aurę,nawet umieją się
    ostrzegać o najeździe szkodników.Aurę liścia fotografował Kirlian,wynalazł
    metodę fotografii aury,w polu el.wysokiej częstotliwości.Wynalazł na strychu,
    po Polaku,który nazywał się Jodko-Narkiewicz.
    mirzan

  • 12. Data: 2012-01-04 12:40:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 12:28:12 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> [...]
    > metodę fotografii aury,w polu el.wysokiej częstotliwości.Wynalazł na strychu,
    > po Polaku,który nazywał się Jodko-Narkiewicz.

    Ależ smiej się, śmiech to zdrowie, jako naturalna obrona przed swiadomością
    niewygodnych faktów.

    --
    XL

  • 13. Data: 2012-01-04 17:07:13
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ależ smiej się, śmiech to zdrowie, jako naturalna obrona przed swiadomością
    > niewygodnych faktów.

    A co w tym śmiesznego?Nieporozumienie jakieś,albo naprawdę nie słyszałaś o
    tych badaniach.
    http://www.magia.gildia.pl/artykuly/rozne/fotografia
    _kirlianowska