  • 1. Data: 2012-11-18 17:03:00
    Temat: Bojlerek 30-35 litrów wybór
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Rozciekł się niespełna 5-letni bojlerek Ariston i muszę szybko kupić nowy.
    A. http://tinyurl.com/d82audy
    B. http://tinyurl.com/cw7arc9

    Wstępnie wybrałem Kospel A albo nieznaną mi markę Samson B.
    Co byście radzili, są jakieś opinie o jakości produktów tych firm?
    Budżet mam ograniczony, bo to bojler dla babci emerytki na INOX jej nie
    stać.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-11-22 21:26:09
    Temat: Re: Bojlerek 30-35 litrów wybór
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-18 17:03, Jacek pisze:
    > Rozciekł się niespełna 5-letni bojlerek Ariston i muszę szybko kupić nowy.
    > A. http://tinyurl.com/d82audy
    > B. http://tinyurl.com/cw7arc9

    Nie wiem, czy się komuś przyda ta informacja, ale kupiłem B.
    Produkcja chińska, ale jakość w miarę przyzwoita no i jest cyfrowy
    wyświetlacz temperatury. W komplecie dwa haki rozporowe do powieszenia
    plus zawór zwrotny z zaworem bezpieczeństwa.
    Jacek