  • 11. Data: 2021-03-15 23:35:30
    Temat: Re: Brama przesuwna - nietypowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > Wyjątkowo zgadzam sie z Użytkownikiem - wybierz sobie inną bramę -
    > zaoszczędzisz kłopotów.

    A z sąsiadem najlepiej wypić flaszkę -- wtedy na pewno nie będzie miał
    nic przeciwko temu, że odsunięta brama blokuje mu wjazd na jego posesję.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2021-03-16 08:35:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A z sąsiadem najlepiej wypić flaszkę -- wtedy na pewno nie będzie miał
    > nic przeciwko temu, że odsunięta brama blokuje mu wjazd na jego posesję.

    jest to jedno z rozwiązań, ale na miejscu pytajacego, wybrałby inne ze
    wskazanych przez Użytownika, albo po rozważaniu wad i zalet, wybrał
    klasycznie otwierane wrota

    ToMasz

  • 13. Data: 2021-03-16 10:06:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Mar 2021 21:39:29 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Jak nie ma miejsca to bramę unoszoną tzw. husarską
    > https://youtu.be/DccWaSG6T4s

    Już słyszę jak to wszystko skrzypi po latach.

    > Poza tym bramy przesuwne można zrobić jakiej się chce długości z
    > przemieszczającą się przeciwwagą.

    Masz jakiś film? Producenci raczej się chwalą, że robią bez
    przeciwagi np:

    https://youtu.be/7peD49H6aA4

    --
    Marek

  • 14. Data: 2021-03-16 10:09:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 15 marca 2021 o 21:39:55 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]

    Ja mam na wsi bez kółek, jak nasypie śniegu to i tak potrafi się zablokować i trzeba
    odśnieżyć kawałek trawnika nad który wchodzi :(

    Przy braku miejsca są jeszcze teleskopowe, samonośne (działające np. jak wewnętrzne
    drzwi w windach)
    np. https://www.youtube.com/watch?v=gEhat8hZVJw

  • 15. Data: 2021-03-16 20:04:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jasne przygłupie. Jak ojce sierpem ścinali pszenicę to zmienić tego nie wolno.

    Przestań chlać ten denaturat, bo ci na głowę szkodzi. Poza tym nie
    musisz się co chwilę chwalić, żeś wieśniak i nikogo też nie interesuje
    jak twój ojciec ziemię uprawiał. To jest sprawa prywatna twojej rodziny.

  • 16. Data: 2021-03-16 20:11:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 marca 2021 o 20:04:47 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Przestań chlać ten denaturat, bo ci na głowę szkodzi. Poza tym nie
    > musisz się co chwilę chwalić, żeś wieśniak i nikogo też nie interesuje
    > jak twój ojciec ziemię uprawiał. To jest sprawa prywatna twojej rodziny

    Jenkemu się nawachałes przez przypadkowy upadek na podwórku czy produkowałes go w
    słoiku?

  • 17. Data: 2021-03-16 21:37:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jenkemu się nawachałes przez przypadkowy upadek na podwórku czy produkowałes go w
    słoiku?

    To teraz już rozumiem co ciebie tak mocno "ryje", ale mnie nie
    interesuje twój przepis na twój ulubiony specyfik.

    Co do słoika to właśnie się w tej chwili zajadam kiszonymi warzywami:
    kalarepą, brukselką, fasolką, czosnkiem, a najbardziej kiszonym
    kalafiorem - zdecydowanie bardziej ci to polecam od tego świństwa,
    którym ty się delektujesz.

  • 18. Data: 2021-03-16 22:12:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 marca 2021 o 21:37:33 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > kalarepą, brukselką, fasolką, czosnkiem, a najbardziej kiszonym
    > kalafiorem - zdecydowanie bardziej ci to polecam od tego świństwa,
    Słaba odpowiedź. Chociaż jak na takiego debila jak ty mocna. Jak się wysrasz po tym
    jedzeniu od smrodu deski w latrynie zaczną się wyginać. Już wiadomo dlaczego śmierdzi
    ci w chalupie. Jak był mróz to srałeś w kącie i nie ma komu wyrzucić. Przeszkadzało
    ci głupi chuju że cię ignorowałem? Musiałeś się bez żadnego powodu w pijackim widzie
    przypierdolic? Nie miałeś chuju osrany żadnego powodu żeby się przypierdolic. Za
    moment będziesz darł ryja jaki jak jestem ze ci ubliżam. A powinieneś się cieszyć że
    cię nazywam debilem, głupim chujem itd.

  • 19. Data: 2021-03-17 08:32:14
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-16 o 22:12, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    moment będziesz darł ryja jaki jak jestem ze ci ubliżam. A powinieneś się cieszyć że

    zenusiu, lobotomia nie pomogła? ;-)))

    --
    Runt

  • 20. Data: 2021-03-17 10:14:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    moment będziesz darł ryja jaki jak jestem ze ci ubliżam. A powinieneś się cieszyć że

    Zenusiu, jesteś zbyt mało inteligentnym, aby mi dosrać, zwłaszcza
    używając kłamstw, obelżywych słów i rynsztokowego języka, bo widać żeś
    prostak, cham i kłamca.

    Zauważ, że ja w odwecie wyprowadzam cię za każdym razem z równowagi nie
    używając ani jednego obraźliwego słowa, a ciebie krew zalewa i o mało
    wylewu nie dostajesz.

    Co do przypierdalania się bez powodu w pijackim widzie to dobitnie ten
    wątek jest dowodem, kto do kogo się przypierdala. Ale od ciebie nie
    można niczego innego oczekiwać oprócz kłamstw, wyzwisk i obelg oraz
    bezpodstawnego przypierdalania się. Widać pozostały ci cechy byłego
    UB-eka. Z resztą w każdym wątku bezpodstawnie się przypierdalasz i nie
    tylko do mnie.

    Dziwi mnie tylko to twoje zamiłowanie do dziur w dupie, latryn, srania
    po kątach, gówien, szamb, jenkemu i tym podobnych. Widać od razu gdzie
    się wychowywałeś i jakie są twoje życiowe doświadczenia.

    Weź też pod uwagę, że stres obniża odporność. Zachorujesz na covid,
    zejdziesz i w końcu przysłużysz się społeczeństwu, bo przestaniesz brać
    emeryturę. Znając ciebie to krew by cię zalała jak byś wiedział, że
    możesz się komukolwiek przysłużyć, zamiast działać na jego szkodę.

    Zdrówka ci życzę. Zwłaszcza tego psychicznego.