  • 1. Data: 2011-07-28 07:49:16
    Temat: Re: Budowanie altany
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ponury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j0r3en$cu4$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam!
    > Czy mogę prosić o powtórzenie w bardziej przyswajalny sposób Waszych
    > doświadczeń w budowie altany?
    > Sam też próbuję coś wyszukać a nawet dodzwonić się w parę miejsc.

    Poszukaj sobie ostatni lub przedostatni numer Muratora w kioskach /Empiku.
    Był tak dołączony projekt altany, rozpiska materiałów i opis wszelkich
    formalnośći

  • 2. Data: 2011-07-28 10:47:19
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ktoś nawet podawał co powinno być we wniosku zgłoszeniu: bez fundamentu
    > lecz związana z gruntem i coś o BHP.
    > Znalazłem takie coś:
    > "Należy zaznaczyć, że altany lokalizowane w rodzinnych ogrodach
    > działkowych o powierzchni zabudowy do 25 m2 w miastach i do 35 m2 poza
    > granicami miast oraz o wysokości do 5 mprzy dachach stromych i do 4 m przy
    > dachach płaskich nie wymagają nawet zgłoszenia."
    > Czy mogę prosić o powtórzenie w bardziej przyswajalny sposób Waszych
    > doświadczeń w budowie altany?
    > Sam też próbuję coś wyszukać a nawet dodzwonić się w parę miejsc.

    Ja dwa lata temu na RODzie stawiałem 4,2x4,2m i musiałem tylko zgłoscić to w
    zarądzie ROD'u , wnieść (a jakże) opłatę inwestoską kiladziesiąt złotych ,
    narysować mapkę z nainiesionymi odległościami od granicy działki i mogłem
    robić. Projekt zrobiłem sam - na oko . Gabaryty dopasowałem do dostępnych
    materiałów - aby było jak najmniej odpadów.

    pozdr.
    mihal

  • 3. Data: 2011-07-28 17:35:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>