    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Budujemy Nowy Dom
    Date: Fri, 21 May 2021 07:35:40 +0200

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/polity
    ka-mieszkaniowa-w-polskim-ladzie-piotr-ikonowicz-to-
    wredny-program/42ht7zm,79cfc278

    "Polityka mieszkaniowa w Polskim Ładzie. Ikonowicz: to wredny program
    - Premier Morawiecki, to taki człowiek, na którego zawsze mogę liczyć,
    bo mówi to, co chcę usłyszeć. Wiem również, że Morawiecki w Polskim
    Ładzie wywianował banki i deweloperów. Program mieszkaniowy jest jeszcze
    gorszy niż "Rodzina na swoim". To elitarny, wredny program, który zawyży
    ceny mieszkań. Jest on adresowany do 30 proc. społeczeństwa, które ma
    zdolność kredytową. To nie jest adresowane do najbardziej potrzebujących
    - mówił Piotr Ikonowicz w "Onet Opinie".

    Komunistyczne podejście czy król jest goły? ;-)

    --
    Runt