  • 1. Data: 2021-05-21 07:35:40
    Temat: Budujemy Nowy Dom
    Od: Runt <r...@s...prv>

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/polity
    ka-mieszkaniowa-w-polskim-ladzie-piotr-ikonowicz-to-
    wredny-program/42ht7zm,79cfc278

    "Polityka mieszkaniowa w Polskim Ładzie. Ikonowicz: to wredny program
    - Premier Morawiecki, to taki człowiek, na którego zawsze mogę liczyć,
    bo mówi to, co chcę usłyszeć. Wiem również, że Morawiecki w Polskim
    Ładzie wywianował banki i deweloperów. Program mieszkaniowy jest jeszcze
    gorszy niż "Rodzina na swoim". To elitarny, wredny program, który zawyży
    ceny mieszkań. Jest on adresowany do 30 proc. społeczeństwa, które ma
    zdolność kredytową. To nie jest adresowane do najbardziej potrzebujących
    - mówił Piotr Ikonowicz w "Onet Opinie".

    Komunistyczne podejście czy król jest goły? ;-)

    --
    Runt

  • 2. Data: 2021-05-21 14:00:03
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Runt r...@s...prv ...

> [...]
    > Ikonowicz w "Onet Opinie".
    >
    > Komunistyczne podejście czy król jest goły? ;-)

    Nie zna sie. Niech zapyta Zenka ;-D
    Zenek mowi ze dzieki temu programowi w niedajacym sie okreslic czasie
    domy i mieszkania stanieja o niedajacy sie okreslic procent ;-P

    To bardzo wygodne - w sumie nigdy nie da sie zweryfikować czy miał
    racje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 3. Data: 2021-05-21 14:56:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    21 May 2021 12:00:03 GMT, Budzik

    > Nie zna sie. Niech zapyta Zenka ;-D
    > Zenek mowi ze dzieki temu programowi w niedajacym sie okreslic czasie
    > domy i mieszkania stanieja o niedajacy sie okreslic procent ;-P

    No a drób (wydaje mu się) wie co pisze. W końcu 5 lat temu wietrzył jak to
    putin gaz zakręci i wszystkie polaki pozamarzają -- dlatego kupił sobie
    piec na pierdolet i wózek żeby taszczyć paliwo po schodach w kamienicy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2021-05-21 17:41:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 14:56:22 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > putin gaz zakręci i wszystkie polaki pozamarzają -- dlatego kupił sobie
    > piec na pierdolet i wózek żeby taszczyć paliwo po schodach w kamienicy.

    Nie pięć lat temu chuju osrany a w zeszłym tygodniu. I nie pisałem tylko dałem linka
    do artykułu .

  • 5. Data: 2021-05-21 19:08:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 14:00:05 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Już się daje określać w czasie. Przedwczoraj na Onecie był artykule wyglądał na
    sponsorowany. Chińskie domy z prefabrykatów. Wyglądało że stan za więcej niż surowy
    zamknięty 1000 zł za metr plus transport 8350 dolarów. Do tego płyta, nie jest droga,
    montaż jeśli nie samemu to czterech ludzi po 50zł/h przez cztery dni. Są od jakiegoś
    czasu a w zasadzie od zawsze były polskie domy z prefabrykatów. Nieśmiertelna Brda
    według muratora może mieć metraż od 35 do 100m?. Cena bez montażu za same
    prefabrykaty od 35 do 75 tysięcy złotych. Te fabryki domów które zostały po komunie
    też w ofertach mają prefabrykaty do budowy domów jednorodzinnych. Beton drogi nie
    jest a w fabryce jak zrobione to wszystko do siebie pasuje,zwłaszcza że chcą
    montować. Jak ktoś chce jeszcze taniej to dom z kontenerów morskich. Podobno pod
    łodzią jest firmą w której projektują domy itp z kontenerów morskich. Jakaś firma się
    odgraża że ma w Polsce zrobiona drukarkę do drukowania domów. Od 900 złotych za metr
    kwadratowy takie drukowanie wychodzi. I jest to mniej więcej cena swiatowa. Podane są
    w necie przykłady ile kosztowało drukowanie. Chińczycy wydrukowali u arabów wille
    1000 m? i wyszło w przeliczeniu na złotówki tysiąc za metr. W Arabii Saudyjskiej
    willa 700m? 1500 złotych za metr kwadratowy. W Łodzi na Radogoszczu w przeciągu dwóch
    dni poistawil ktos biuro, pawilon. Nieduży budynek. Obok pawilonu dwa dni temu i
    dzisiaj stał ten sam albo taki sam dostawczak. Wyklejony reklamami budowania
    modułowego. Czasami wystarczy impuls żeby coś się zaczęło dziać. Jak pojawiły się
    pierwsze samochody na LPG to kretyni krytykowali jak mogli. A teraz prawie każdy
    benzynowy jeździ na gazie.

  • 6. Data: 2021-05-21 20:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zaczęło dziać. Jak pojawiły się pierwsze samochody na LPG to
    > kretyni krytykowali jak mogli. A teraz prawie każdy benzynowy

    No i pieknie. Czyli majac te wszystkie technologie w tych super cenach
    w jakim czasie i jaki spadek cen przewidujesz?
    Bo tylko tak bedziemy w stanie zweryfikowac, czy pierdoliłes jak zawsze
    głupoty czy tym razem miałes racje.
    Wczesniej pisałes ze posiadacze nieruchomosci beda w czarnej dupie bo
    wartosc spadnie o połowe.
    Czyli przewidujesz spadek cen o 50%.
    A w jakim czasie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 7. Data: 2021-05-21 21:05:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 21.05.2021 o 20:00, Budzik pisze:

> [...]
    > głupoty czy tym razem miałes racje.
    > Wczesniej pisałes ze posiadacze nieruchomosci beda w czarnej dupie bo

    Strasznie agresywnie tu gadacie i nie miałem nic pisać ale co tam...
    W 2008 było identycznie: liczne głosy, że będzie tylko drożej, kupowanie
    dziur w ziemi, Klienci licytujący się przy kupnie używanego mieszkania...

    Potem... ktoś pamięta? Nagle rynek zamarł na pół roku. Praktycznie zero
    transakcji. Setki ofert na sprzedaż po coraz niższych cenach i brak
    popytu. Ostatecznie ceny ustabilizowały się na około -30%.

    Potem przez kolejne 10 lat rosły. No i dzisiaj znowu to samo: kupowanie
    dziur w ziemi, głosy "taniej po prostu nie może już być", do tego
    "ucieczka przed inflacją".

    A gdy ceny znowu spadną o 30% - zacznie się od nowa. I tak to leci od
    niepamiętnych czasów.

    --
    MN

  • 8. Data: 2021-05-21 21:54:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Już się daje określać w czasie. Przedwczoraj na Onecie był artykule wyglądał na
    sponsorowany. Chińskie domy z prefabrykatów.
    Teraz mi sie dopiero przypomniało. myśmy tutaj o tym dyskutowali. może
    oni planują domy ze starych kontenerów!

    ToMasz

  • 9. Data: 2021-05-21 22:32:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-21 o 21:05, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > Potem... ktoś pamięta? Nagle rynek zamarł na pół roku. Praktycznie zero
    > transakcji. Setki ofert na sprzedaż po coraz niższych cenach i brak
    I naprawdę nie wiesz co się stało?

> [...]
    > "ucieczka przed inflacją".
    >
    > A gdy ceny znowu spadną o 30% - zacznie się od nowa. I tak to leci od
    Guzik prawda.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2021-05-22 01:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Strasznie agresywnie tu gadacie i nie miałem nic pisać ale co
    > tam...

    Ja tak rozmawiam z Zenkiem bo mamy swoja historie.
    Wielokrotnie mnie obraził, wielokrotnie pierdolił głupoty, złapany na
    kłamstwie zawsze wykreca sie, zmienia temat itp.
    Dlatego jezeli juz postanowie zamienic z nim ze dwa zdania (czego
    raczej ostatnio unikam) to staram sie wyciągnac od niego cos poza
    pierdoleniem trzy po trzy. Cos konkretnego, weryfikowalnego.

> [...]
    > zero transakcji. Setki ofert na sprzedaż po coraz niższych cenach
    > i brak popytu. Ostatecznie ceny ustabilizowały się na około -30%.

    Ja kupowałem mieszkanie w 2008 roku - 220 tys za 50 metrów.
    Jakos nie pamietam, zeby w okolicy pojawiły się mieszkania po
    150tysiecy.
    Wykresy srednich cen rzeczywiscie wskazuja na spadek ale mowa np o
    srednich cenach w Warszawie na poziomie prawie 7,5tysiecy które spadły
    do 6tysiecy.
    Spadły ceny tych drozszych mieszkan gdzie ceny były "napompowane"?
    Bo ceny tych najtanszych chyba nie o 30%?

> [...]
    > być", do tego "ucieczka przed inflacją".
    >
    > A gdy ceny znowu spadną o 30% - zacznie się od nowa. I tak to leci

    Nie widze przeszkód, wszystkim chcącym kupic mieszkanie tego zycze.
    Tyle ze pytanie dlaczego to miałoby sie stac akurat teraz?
    W okresie kiedy mamy rekordowa inflacje, ceny materiałów budowlanych
    szybuja a na rynku ma sie pojawic dodatkowy bodziec popytowy.

    Poza tym ja na razie prosiłem tylko Zenka o prosta informacje - skoro
    napisał ze wartosc nieruchomosci spadnie o połowe to jaka przewiduje
    date, kiedy to sie stanie.
    To proste pytanie. Skoro powiedziało się A...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."