    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 21 May 2021 10:08:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Budujemy Nowy Dom
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 14:00:05 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Runt r...@s...prv ...

    > Nie zna sie. Niech zapyta Zenka ;-D
    > Zenek mowi ze dzieki temu programowi w niedajacym sie okreslic czasie
    > domy i mieszkania stanieja o niedajacy sie okreslic procent ;-P
    >
    > To bardzo wygodne - w sumie nigdy nie da sie zweryfikować czy miał
    > racje.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    > Bird Johnson
    Już się daje określać w czasie. Przedwczoraj na Onecie był artykule wyglądał na
    sponsorowany. Chińskie domy z prefabrykatów. Wyglądało że stan za więcej niż surowy
    zamknięty 1000 zł za metr plus transport 8350 dolarów. Do tego płyta, nie jest droga,
    montaż jeśli nie samemu to czterech ludzi po 50zł/h przez cztery dni. Są od jakiegoś
    czasu a w zasadzie od zawsze były polskie domy z prefabrykatów. Nieśmiertelna Brda
    według muratora może mieć metraż od 35 do 100m?. Cena bez montażu za same
    prefabrykaty od 35 do 75 tysięcy złotych. Te fabryki domów które zostały po komunie
    też w ofertach mają prefabrykaty do budowy domów jednorodzinnych. Beton drogi nie
    jest a w fabryce jak zrobione to wszystko do siebie pasuje,zwłaszcza że chcą
    montować. Jak ktoś chce jeszcze taniej to dom z kontenerów morskich. Podobno pod
    łodzią jest firmą w której projektują domy itp z kontenerów morskich. Jakaś firma się
    odgraża że ma w Polsce zrobiona drukarkę do drukowania domów. Od 900 złotych za metr
    kwadratowy takie drukowanie wychodzi. I jest to mniej więcej cena swiatowa. Podane są
    w necie przykłady ile kosztowało drukowanie. Chińczycy wydrukowali u arabów wille
    1000 m? i wyszło w przeliczeniu na złotówki tysiąc za metr. W Arabii Saudyjskiej
    willa 700m? 1500 złotych za metr kwadratowy. W Łodzi na Radogoszczu w przeciągu dwóch
    dni poistawil ktos biuro, pawilon. Nieduży budynek. Obok pawilonu dwa dni temu i
    dzisiaj stał ten sam albo taki sam dostawczak. Wyklejony reklamami budowania
    modułowego. Czasami wystarczy impuls żeby coś się zaczęło dziać. Jak pojawiły się
    pierwsze samochody na LPG to kretyni krytykowali jak mogli. A teraz prawie każdy
    benzynowy jeździ na gazie.