  • 11. Data: 2021-05-22 03:29:30
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 01:00:04 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Tyle ze pytanie dlaczego to miałoby sie stac akurat teraz?
    > W okresie kiedy mamy rekordowa inflacje, ceny materiałów budowlanych
    > szybuja a na rynku ma sie pojawic dodatkowy bodziec popytowy.
    >
    > Poza tym ja na razie prosiłem tylko Zenka o prosta informacje - skoro
    > napisał ze wartosc nieruchomosci spadnie o połowe to jaka przewiduje
    > date, kiedy to sie stanie.
    > To proste pytanie. Skoro powiedziało się A...
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jesteś głupim małostkowym człowiekiem. Kiedy pytasz. Będzie tak samo jak ze zmarłymi
    w ostatnim czasie. Jeśli teraz więcej umiera to w przyszłości umrze mniej. Tak samo
    będzie z cenami nieruchomości. Jeśli system zaskoczy bo np Alibaba otworzy biuro
    handlowe w Polsce i będzie oferował domy po 1000 zł za metr to może być takim
    impulsem. W propozycji rządu brakuje rozwiązania problemu działek. Napisałeś że
    państwo ma działki na zadupiu poza granicami miast i wiosek. I to jest prawda. Prawda
    również jest że 50 lat temu Łódź była sporo mniejsza. Miejsca w których wtedy
    budowano domy jednorodzinne były na granicy administracyjnej Łodzi. Za tymi osiedlami
    często można było spotkać diabła co chujem wodę pił. A teraz one są w połowie
    odległości od centrum do nowych granic administracyjnych. Że niby 30 kilometrów od
    miasta mało atrakcyjne działki by mogły być. To raptem w przypadku Łodzi 5 kilometrów
    od granicy Łodzi.

  • 12. Data: 2021-05-22 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jesteś głupim małostkowym człowiekiem.

    A dziekuje i odwdziecze sie uwaga ze zapewne mamusia nie miała czasu
    cie wychowac, stad taki sposób prowadzenia rozmowy.

    > Kiedy pytasz. Będzie tak
    > samo jak ze zmarłymi w ostatnim czasie. Jeśli teraz więcej umiera
    > to w przyszłości umrze mniej.

    Być moze.
    Ale ty najpierw twierdziłes ze skoro w 2020 umiera wiecej to w 2021
    umrze mniej.
    Poczatek roku to smiech z twojej teorii.
    Potem stwierdziłes ze nie w 2021 tylko kiedys tam - czyli typowe
    pieprzenie. Bo kiedys tam to znaczy ze nie wiadomo kiedy.
    Ale czekam z niecierpliwościa na spełnienie twojej tezy.

    > Tak samo będzie z cenami
    > nieruchomości. Jeśli system zaskoczy bo np Alibaba otworzy biuro
    > handlowe w Polsce i będzie oferował domy po 1000 zł za metr to
    > może być takim impulsem.

    jesli, jesli - przed chwila byłes pewien ze ceny nieruchomosci spadną o
    połowe. widzisz, juz sie wycofujesz.
    Skoro jesli to na ile procent wyceniasz prawdopodobienstwo twojej tezy?
    5%? Oprzec cała swoja teorie na domkach typu brda i na tym ze moze
    chinczycy wejda i beda budować za pol ceny... Ech... Nawet jak wejda,
    nawet jak maja taka technologie to musieliby być idiotami zeby budować
    za pol ceny...

    > W propozycji rządu brakuje rozwiązania
    > problemu działek.

    Serio? Noniemozebyć!

    > Napisałeś że państwo ma działki na zadupiu poza
    > granicami miast i wiosek. I to jest prawda.

    To pewnie jest prawda ale ja tego nie pisałem.
    Ja pisałem ze panstwo probowało wygospodarować działki na poczatku
    programu mieszkanie+. I nic z tego nie wyszło.

> [...]
    > nowych granic administracyjnych. Że niby 30 kilometrów od miasta
    > mało atrakcyjne działki by mogły być. To raptem w przypadku Łodzi

    To sa drogie miejsca do mieszkania bo w wielu prxypadkach musisz miec
    samochód a paliwo tez coraz drozsze.
    Zastanawiałem sie ostatnio nad takim miejscem i wyszło mi ze nawet
    jezeli teraz zapłace mniej to sukcesywnie bede ta roznice oddawał
    dojezdzajac do pracy, znajomych, rodziny etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 13. Data: 2021-05-22 16:12:46
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-22 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik psi bękart Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A dziekuje i odwdziecze sie uwaga ze zapewne mamusia nie miała czasu
    > cie wychowac, stad taki sposób prowadzenia rozmowy.

    /.../

    Kamyczek do ogródka.

    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/fot
    owoltaika-robiona-po-kosztach-w-polsce-i-w-europie-r
    osnie-liczba-pozarow/beg7sr0

    Z "tanimi domami" będzie tak samo.

    --
    Runt

  • 14. Data: 2021-05-22 16:20:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2021 o 03:29 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jeśli teraz więcej umiera to w przyszłości umrze mniej.
    Już teraz wszyscy onkolodzy biją na alarm, że czeka nas pandemia raka.
    Cały rok zmarnowany, lekkie przypadki, które mogły by być wykryte i
    wyleczone nie zostały w ogóle rozpoznane. Wrzuć w gógle rak w PL i się
    zdziwisz. W przyszłości umrze nas więcej, sporo więcej.

    TG

  • 15. Data: 2021-05-22 17:49:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 16:21:00 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > wyleczone nie zostały w ogóle rozpoznane. Wrzuć w gógle rak w PL i się
    > zdziwisz. W przyszłości umrze nas więcej, sporo więcej.

    W przypadku nowotworów to będzie wzrost zgonów przez półtora roku do dwóch lat. O ile
    mówią prawdę a nie sieja panikę. Dziwne że im wierzysz bardzo wybiórczo. Ten według
    ciebie ma racje a inny nie ma racji. Jakie kryteria przyjmujesz że jednemu wierzysz a
    innemu nie wierzysz? A nawet jak teraz i w przeciągu półtora roku dużo umrze na
    nowotwory to pula tych co mogli by umrzeć w normalnym terminie zubożeje. To tak jak
    byś kupił paczke pierogow. Zamiar miałeś także przez dwa dni zjesz po pół paczki na
    obiad. Ale że smaczne były to zezarles drugą połowę na kolację. Skąd weźmiesz pierogi
    na następny dzień jeśli to niedziela i sklep z pierogami zamknięty? Kto umarł
    przedwcześnie dzisiaj nie umrze za dwa lata.

  • 16. Data: 2021-05-22 21:24:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 May 2021 14:56:20 +0200, w <1...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > 21 May 2021 12:00:03 GMT, Budzik

    > No a drób (wydaje mu się) wie co pisze. W końcu 5 lat temu wietrzył jak to
    > putin gaz zakręci i wszystkie polaki pozamarzają -- dlatego kupił sobie
    > piec na pierdolet i wózek żeby taszczyć paliwo po schodach w kamienicy.

    No to niech teraz to sobie uszczelni, bo nie chyba wdycha coś niezdrowego
    sądząc po jego bzdurach.

  • 17. Data: 2021-05-22 21:27:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 May 2021 18:29:30 -0700 (PDT), w
    <9a7371b3-49c4-4fcd-a749-a9a6850f6fb8n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jesteś głupim małostkowym człowiekiem. Kiedy pytasz. Będzie tak samo jak ze
    zmarłymi w ostatnim czasie.

    Czyli kiedy ceny spadną?

> [...]
    będzie oferował domy po 1000 zł za metr to może być takim impulsem.

    Jeśli, jeżeli, być może...

    Czyli kiedy spadną?

  • 18. Data: 2021-05-22 21:28:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    22 May 2021 05:00:00 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Być moze.
    > Ale ty najpierw twierdziłes ze skoro w 2020 umiera wiecej to w 2021
    > umrze mniej.
    > Poczatek roku to smiech z twojej teorii.

    Zenuś -- może spiszesz swoje teoryjki?

  • 19. Data: 2021-05-22 23:23:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 21:29:29 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    będzie oferował domy po 1000 zł za metr to może być takim impulsem.

    Jak masz dom czy mieszkanie to najlepiej będziesz wiedział kiedy ich wartość spadnie.

  • 20. Data: 2021-05-22 23:25:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 21:31:09 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > 22 May 2021 05:00:00 GMT, w <X...@1...0.0.1>,