  • 1. Data: 2009-01-02 12:38:31
    Temat: Chwalę sie- Zakończyłe budowę- mieszkam legalnie;))
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    2008-12-29 złożyłem do PINB komplet dokumentów wymaganych do odbioru.
    W dniu dzisiejszym odebrałem papierek że budynek jest oddany do użytku- od
    tej pory mieszkam więc legalnie.
    Budowę rozpoczełem w listopadzie 2007, do zamieszkania budynek nadawał sie w
    lipcu 2008.
    W założonym budżecie prawie sie zmieściłem- przekroczyłem go zaledwie o ok
    20 000zł.
    Ale z p.m.b. nie uciekam. Zostały do wykonania derobne prace na
    zewnątrz(tynk, solidne ogrodzenie itp) a na wiosnę ruszam z budową budynku
    gospodarczego. No i jak jak trafi się działka w ciekawej lokalizacji to
    zacznę budować kolejny dom. Budowanie mnie wciągneło strasznie;)))

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-02 16:48:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "kris"
    > W dniu dzisiejszym odebrałem papierek że budynek jest oddany do użytku- od
    > tej pory mieszkam więc legalnie.

    Gratulacje, miłego mieszkania.

    Robert

  • 3. Data: 2009-01-02 17:01:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 13:38:31 +0100, kris napisał(a):

    > W założonym budżecie prawie sie zmieściłem- przekroczyłem go zaledwie o ok
    > 20 000zł.

    Gratuluje :)

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-02 20:35:00
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Użytkownik "kris"
    >
    > Gratulacje, miłego mieszkania.
    A dziękuje bardzo.
    Mieszkam już od połowy lipca;))).
    Nie moge doczekac wiosny(trawniki, zywopłoty itp)- ale to juz tematy na
    pl.rec.ogrody.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-02 20:36:18
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    --

    > Gratuluje :)

    Niestety na złote klamki nie starczyło i mam zwykłe.
    Ale też działają;))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-01-02 20:53:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 21:36:18 +0100, kris napisał(a):

    > Niestety na złote klamki nie starczyło i mam zwykłe.
    > Ale też działają;))

    Mogles sobie darowac te zlosliwosci :))
    Prowadziles jakis kosztorys/spis wydatkow uaktualniany na bieżąco?

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-01-02 21:07:57
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Mogles sobie darowac te zlosliwosci :))
    > Prowadziles jakis kosztorys/spis wydatkow uaktualniany na bieżąco?

    Sorry jesli odebrałeś to jako złosliwość- absolutnie nie chciałem aby tak to
    zostało odebrane.
    Spis wydatków, cen, materiałów i robocizny mam dość szczegółowy- mniej
    szczegółowo spisany mam etap wykończeniówki(ilościowo dużo więcej wydatków
    na jednostkowo mniejsze kwoty;)).
    Ale jakby co służę pomocą- pytaj.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-01-02 21:12:31
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > 2008-12-29 złożyłem do PINB komplet dokumentów wymaganych do odbioru.
    > W dniu dzisiejszym odebrałem papierek że budynek jest oddany do użytku- od
    > tej pory mieszkam więc legalnie.

    A tak na marginesie, dużo osób psioczy na PINB- a u mnie to mili ludzie.
    Zaniosłem dokumenty, za 3 dni papierek że jest ok, żadnych problemów
    uruchamiania biurokratycznej machiny, niepotrzebnych kontroli itp. Jestem
    mile zaskoczony.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-01-02 21:16:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 22:07:57 +0100, kris napisał(a):

    > Ale jakby co służę pomocą- pytaj.

    Spis czynnosci by mnie bardziej interesowal. Ciezko znalesc gdzies gotowy
    kosztorys SSO, tak zeby byl sensowny i szczegolowy, bo kosztorysy
    zawierajace 30-50 pozycji sa malo warte - wiadomo ze czynnosci do wykonania
    jest duzo wiecej, materialow idzie troche wiecej niz zaprawa+cegły+beton,
    itp. Planuje zrobic taki maly eksperyment :)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-01-02 21:23:30
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > materialow idzie troche wiecej niz zaprawa+cegły+beton,

    I to "troche więcej" własnie spowodowało przekroczenie mojego budżetu o
    kilkanaście procent.
    Chetnie pomogę ci w eksperymencie- pisz czego potrzebujesz pogrzebie w
    papierach, może pomogę.
    Odnośnie papierów, dzisiaj zebrałem wszystkie do kupy- "archiwum" budowy ma
    ponad 30cm wysokości;))

    Krzysiek