  • 1. Data: 2010-12-16 21:24:17
    Temat: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Niechcacy znalazlem takie cos:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?151653-Mem
    brana-dachowa-spos%C3%B3b-monta%C5%BCu

    Ciekawe sa wypowiedzi niektorych uczestnikow dyskusji. Jak widac kretynow
    nie brakuje na swiecie.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-12-16 21:48:17
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    brana-dachowa-spos%C3%B3b-monta%C5%BCu

    > Ciekawe sa wypowiedzi niektorych uczestnikow dyskusji. Jak widac kretynow

    Najbardziej podoba mi sie zdjecie gdzie kobieta stoi na drabinie i wciska
    welne miedzy krokwie a obok w sasiednim przesle jest styropian.
    Wyglada mi na to ze oni ocieplili ten dach w stylu "co pan domu mogl
    zagospodarowac z sasiedniej budowy".

    Przemek

  • 3. Data: 2010-12-16 22:06:49
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    brana-dachowa-spos%C3%B3b-monta%C5%BCu

    > Ciekawe sa wypowiedzi niektorych uczestnikow dyskusji. Jak widac kretynow

    "Dopóki nie zajrzałem do internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu
    idiotów"
    S.Lem :-)

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2010-12-16 22:13:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Dopóki nie zajrzałem do internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu
    > idiotów"
    > S.Lem :-)

    Hehe, dokladnie te slowa przyszly mi do glowy. Poniekad dla tego nie czytuje
    internetowych forow.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-12-16 22:14:15
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-16 22:24, Maniek4 pisze:
> [...]
    brana-dachowa-spos%C3%B3b-monta%C5%BCu

    > Ciekawe sa wypowiedzi niektorych uczestnikow dyskusji. Jak widac kretynow

    Hmm. Czy te napisy na membranie są od dołu?

    M.

  • 6. Data: 2010-12-17 10:06:05
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-12-2010 o 22:24:17 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    brana-dachowa-spos%C3%B3b-monta%C5%BCu

    > Ciekawe sa wypowiedzi niektorych uczestnikow dyskusji. Jak widac kretynow

    Dobry jest już sam początek a dokładnie 1 zdjecie, membrane
    paroprzepuszczalną przykleili
    od środka ! :)) OWINELI KROKWIE, ŁATY będzie miało co gnic od wody. Poza
    tym ona w ten sposób
    niewiele daje. Ma być przybita łatami NA krokwie tak aby pomiędzy zwisała
    i niczego nie
    dotykała bo w tym miejscu woda będzie przesiakać (podobnie ja brezent w
    namiocie) ale
    mało kto o tym wie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2010-12-17 10:12:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Jak widzę to tam też zwrócili uwagę na tą membranę, ale komenbtarze
    niektóre są świetne cytat:

    "
    Napisał zip20
    Membrana powinna być pomiędzy krokwiami a łatami
    powinna, ale nie wcale musi ....
    spełni swoją rolę nawet jeśli jej tam nie będzie,"

    Spełni jak nie będzie :) świetne,
    no i ten styropian z wełną :)
    Ale nagrodę Muratora dostali :))) ale tam fachowcy pracują :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-12-17 11:06:51
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Warto przeglądnąć cały oryginalny wątek
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?100143-Ada
    ptacja-naszego-poddasza-%29

    Widać w którymś miejscu jak łączą styro z wełną... :/ i na to jeszcze
    folia...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2010-12-17 11:58:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    >tym ona w ten sposób
    >niewiele daje. Ma być przybita łatami NA krokwie tak aby pomiędzy zwisała

    podobna sytuacja jak u mnie będzie. Zobacz co mam zrobione
    http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU i powiedz jakie warstwy dachu byś
    zastosował. Powiedzmy ze pokryciem bedzie blachodachówka.

    b.

  • 10. Data: 2010-12-17 12:58:45
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > podobna sytuacja jak u mnie będzie. Zobacz co mam zrobione
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU i powiedz jakie warstwy dachu
    > byś zastosował. Powiedzmy ze pokryciem bedzie blachodachówka.

    Świetny film. Budowa domu jak z filmu o amiszach :)

    --
    Bartek