  • 1. Data: 2013-04-09 20:10:19
    Temat: Co można posadzić na łące?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jest sobie parę arów łąki, z całym łąkowym inwentarzem (tereny
    budowlane podzielone na działki). Jest pomysł żeby coś tam uprawiać,
    myślałem nad czosnkiem, pomidorami, ogórami, fasolą... Woda jest
    wysoko, warunki chyba dobre. Rodzina kracze, że taką glebę to trzeba
    wpierw wykarczować do zera, a sadzić cokolwiek dopiero po roku. Prawda
    li to? I czy jest sens próbować uprawiać coś, biorąc pod uwagę że ten
    czysty kawałek będzie otoczony łąką?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2013-04-10 14:05:56
    Temat: Re: Co można posadzić na łące?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Rodzina kracze, że taką glebę to trzeba wpierw wykarczować
    > do zera, a sadzić cokolwiek dopiero po roku. Prawda li to?

    Hejka. Można się uwinąć z tym "wykarczowaniem do zera" szybciej.

    > I czy jest sens próbować uprawiać coś, biorąc pod uwagę że ten
    > czysty kawałek będzie otoczony łąką?

    Jest sens. Uprawa "czegoś" może nawet stać się sensem życia.
    Pozdrawiam hortologicznie Ja...cki

  • 3. Data: 2013-04-11 09:24:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Apr 10, 2:05 pm, "Dirko" <j...@w...pl> wrote:
    >     Jest sens. Uprawa "czegoś" może nawet stać się sensem życia.

    Chyba niewłaściwie zadałem pytanie :> To że sens jest to wiem, w końcu
    cały balkon mamy zamieniony na ogródek. Chodziło mi raczej o uprawę
    czegokolwiek w warunkach, gdzie dookoła jest dzika łąka, tzn. czy to
    co się posadzi nie zostanie migiem zawłaszczone przez chwasty i inne
    tam bociany.

    L.

  • 4. Data: 2013-04-13 18:35:33
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl>

    W dniu 2013-04-09 20:10, Lisciasty pisze:
> [...]
    > wpierw wykarczować do zera, a sadzić cokolwiek dopiero po roku. Prawda
    > li to? I czy jest sens próbować uprawiać coś, biorąc pod uwagę że ten

    Witam!
    Można siać i sadzić wszystko. Jednak bez systematycznej, ciężkiej pracy
    się nie obejdzie. Glebę trzeba przygotować, ulepszyć a ogródek
    koniecznie ogrodzić - mogą tam się zjawić zające, sarny, jelenie itp itd.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 5. Data: 2013-04-13 21:52:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 18:35:33 +0200, "Jan P. Cieciński" napisał(a):

    > Można siać i sadzić wszystko. Jednak bez systematycznej, ciężkiej pracy
    > się nie obejdzie. Glebę trzeba przygotować, ulepszyć

    No i pozbawiłeś człowieka przekonania, ze na wsi chłopu wszystko samo
    rośnie ;-PPP