  • 1. Data: 2013-04-06 22:53:11
    Temat: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=EDeQ5IeCcBQ
    Micro-RNA w żywności GMO przenosi INFORMACJĘ genetyczną i zmienia funkcje
    narządów pokonujac barierę trawienia.

    Jesteśmy tym, co jemy...

  • 2. Data: 2013-04-06 23:10:35
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: glob <r...@g...com>

    On 6 Kwi, 22:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jesteśmy tym, co jemy...
    > --
    > XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

    Żywność modyfikowana genetycznie doskonale nadaje się do straszenia,
    bowiem dotyka głęboko zakodowanych w podświadomości lęków przed
    potwornymi hybrydami roślin i zwierząt. Stworów takich pełno we
    wszystkich starożytnych mitologiach i współczesnych horrorach. Skoro
    się czegoś boimy, to znaczy że nie pozostajemy na to obojętni, a zatem
    rzecz świetnie nadaje się do wykorzystania w celach socjotechnicznych
    i do kształtowania public-relations. Straszenie jest absolutnie
    niezbędne politykom, gdyż przestraszeni ludzie z uwagą słuchają tego
    co polityk ma do powiedzenia o środkach zaradczych i potem głosują jak
    trzeba. Jak się demokratycznego społeczeństwa nie przestraszy, choćby
    "Frankefood", to demokratyczne społeczeństwo oleje, bo jest na
    luzie...

    Rezultat będzie taki, że będziemy wcinać genetycznie zmienioną soję z
    ketchupem ze zmodyfikowanych genetycznie pomidorów, przegryzając to
    karpiem z ludzkim genem wzrostu, w trakcie posiłku oglądając w
    telewizji 1001 odcinek zażartej debaty na temat zakazu żywności
    genetycznie zmodyfikowanej.

    Gra przeciw żywności zmienionej genetycznie jest grą przeciw ekonomii.
    Mutanty są bardziej odporne na choroby, rosną szybciej, na gorszych
    glebach i wytwarza się je szybciej niż tradycyjne krzyżówki pradziadka
    Mendla. Na przykład: skoro karp z ludzkim genem wzrostu osiąga wagę
    handlową (2 kg) po jednym sezonie hodowlanym, zamiast po dwóch
    sezonach jak karp naturalny, to kto przy zdrowych zmysłach zgodzi się
    na dwukrotnie większe koszty produkcji tylko po to by dogodzić
    jakiemuś nawiedzonemu? Taniej będzie wynająć profesora, który na grób
    własnej matki i głowy dziatek przysięgnie, że rybka ma geny dokładnie
    takie jak je Pan Bóg stworzył...

  • 3. Data: 2013-04-06 23:17:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:10:35 -0700 (PDT), glob napisał(a):

    > Żywność modyfikowana genetycznie doskonale nadaje się do straszenia,
    > bowiem dotyka głęboko zakodowanych w podświadomości lęków przed
    > potwornymi hybrydami roślin i zwierząt.

    Guzik zrozumiałeś z tego wszystkiego. Hybrydy to krzyżówki, in. mieszańce -
    otrzymuje się je generatywnie czyli poprzez zapłodnienie jednego
    gatunku/odmiany drugim/drugą. Natomiast tutaj jest mowa o zmianach w
    narządach już istniejącego organizmu!

  • 4. Data: 2013-04-06 23:33:53
    Od: glob <r...@g...com>

    On 6 Kwi, 23:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    > narządach już istniejącego organizmu!
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Żywność modyfikowana nie szkodzi, jeśli ktoś ma defekt i nie trawi
    wszystkich substancji, to wywoła alergię, ale tylko u osoby z defektem
    w trawieniu, a to się bardzo rzadko zdarza, aby akurat mieć trudności
    z trawieniem jakiegoś elementu zmodyfikowanego. To cipsy smarzone na
    ciężkim oleju, gdzie podczas procesu dochodzi do reakcji z cukrami, są
    milion procent bardziej alergiczne niż żywność genetyczna. Głupia
    jesteś to ulegasz oszołomstwu.

  • 5. Data: 2013-04-06 23:41:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:17:37 +0200 osobnik zwany Ikselka
    napisał:

> [...]
    > jednego gatunku/odmiany drugim/drugą. Natomiast tutaj jest mowa o
    > zmianach w narządach już istniejącego organizmu!

    i jak wszczepisz sobie gen trzeciego ucha to wyrośnie ci natychmiast
    trzecie ucho?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-04-06 23:41:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:33:53 -0700 (PDT), glob napisał(a):

    > Żywność modyfikowana nie szkodzi, jeśli ktoś ma defekt i nie trawi
    > wszystkich substancji, to wywoła alergię, ale tylko u osoby z defektem
    > w trawieniu, a to się bardzo rzadko zdarza, a

    Mujborze, ty kompletnie nie kapisz osssochozzzi.

  • 7. Data: 2013-04-06 23:49:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 14:49:44 -0700 osobnik zwany glob napisał:

    > O drugi debil, który nie wie że człowiek ma system trawienny i myśli że
    > jak zje dzika , to zacznie po lasach ryć.

    nie tylko nie umiesz cytować to jeszcze nie rozumiesz tego co czytasz

  • 8. Data: 2013-04-06 23:49:44
    Od: glob <r...@g...com>

  • 9. Data: 2013-04-06 23:50:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 21:41:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i jak wszczepisz sobie gen trzeciego ucha to wyrośnie ci natychmiast
    > trzecie ucho?

    Następny, co ani dudu genetyki...
    Odróżniasz GENY od DNA i RNA???

  • 10. Data: 2013-04-06 23:52:56
    Od: glob <r...@g...com>

    On 6 Kwi, 23:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Mujborze, ty kompletnie nie kapisz osssochozzzi.
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Rozumiem że ty nie trawisz i jak krowę zjesz, po zjedzeniu krowy
    zaczynasz mleko dawać, a gdy zjesz rosół jajka znosisz? Bo tak
    piszesz, więc co mam płakać czy się śmiać nad Ikselką.?