  • 1. Data: 2009-05-21 07:47:44
    Temat: Co to za roślina?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Witam
    Posiadam kilka doniczek takich oto roslin i nie wiem jak sie one nazywaja a
    zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
    gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:
    http://www.malawishop.home.pl/artur/01.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
    Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

    Jeszcze jedna sprawa. Mam peralgonie i surfinie ktore rowniez codziennie
    podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
    pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 2. Data: 2009-05-21 07:54:23
    Temat: Re: Co to za roślina?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Witam i z gory przepraszam wszystkich za zamieszanie. Post napisalem jako
    nowy a dolacza mi go do tematu z 2008 roku. Siedze od wczoraj w domu i
    czekam az sie ukaze moj post. W koncu dzis nie wytrzymalem i napisalem
    ponownie ale temat dokleja sie do tego co wyzej. Nie wiem dlaczego, bo temat
    jest identyczny? Pisze jeszcze raz (zakladam nowy watek) Przepraszam
    Artur

  • 3. Data: 2009-05-21 10:15:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "II Artur II" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponownie ale temat dokleja sie do tego co wyzej. Nie wiem dlaczego, bo
    > temat jest identyczny? Pisze jeszcze raz (zakladam nowy watek) Przepraszam

    Właśnie dlatego dokleja do starej dyskusji ze temat jest identyczny. Zmień
    temat i bedzie oki.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-05-21 10:29:59
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > Właśnie dlatego dokleja do starej dyskusji ze temat jest identyczny. Zmień
    > temat i bedzie oki.

    Dzieki Krzysiu za wyjasnienie - ja w zyciu bym nie pomyslal, raczej ze z
    moim zegarem cos nie tak. Zmienilem temat i juz jest na gorze. Dzieki.