  • 1. Data: 2009-05-20 21:29:58
    Temat: Co to za roślina?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Witam
    Posiadam kilka doniczek takich oto roslin i nie wiem jak sie one nazywaja a
    zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
    gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:
    http://www.malawishop.home.pl/artur/01.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
    Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

    Jeszcze jedna sprawa. Mam peralgonie i surfinie ktore rowniez codziennie
    podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
    pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 2. Data: 2009-05-21 04:54:59
    Temat: Re: Co to za roślina?
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
    > http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
    > Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

    Druga fotka to Bacopa - w uprawie bezproblemowa.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 3. Data: 2009-05-21 06:57:19
    Od: d...@d...abc.com.pl

    A zasilasz?

    D.P.

  • 4. Data: 2009-05-21 07:56:38
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    II Artur II pisze:
> [...]
    > zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
    > gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:

    Lobelia

    > http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg

    Bakopa

    > http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg

    Chyba jakaś petunia kaskadowa, może million bells.

> [...]
    > podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
    > pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

    Surfinie mają to do siebie, że rosną bardzo szybko i pelargonie nie są w
    stanie im dorównać. Ale faktem jest, ze i moje pelargonie rosną jakoś
    wolno w tym roku (a może mi się zdaje). Może to taki kiepski rok dla
    pelargonii.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 5. Data: 2009-05-21 08:08:56
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
    .pl...

    > A zasilasz?

    Do podlewania uzywam wody z nawozem Substrala "Burza Kwiatow". Wlasciwie to
    ten nawoz kupilem do surfini.

  • 6. Data: 2009-05-21 08:13:21
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lobelia

    > Bakopa

    > Chyba jakaś petunia kaskadowa, może million bells.

    Dzieki za identyfikacje :-)

> [...]
    > stanie im dorównać. Ale faktem jest, ze i moje pelargonie rosną jakoś
    > wolno w tym roku (a może mi się zdaje). Może to taki kiepski rok dla

    W zeszlym roku u mojej mamy lepiej rosly peralgonie ale kupowala juz dorosle
    roslinki. W tym roku ja zaczalem z tym "zabawe" i wczesnie kupilem sadzonki.
    Na moj gust dorodne i zdrowe. Zauwazylem ze gdzies od 2 tygodni wypuscily
    duzo pakow a od 3-4 dni juz pojawaiaja sie kwiaty. Poczekamy zobaczymy :-)

  • 7. Data: 2009-05-21 10:40:35
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 21 May 2009, II Artur II wrote:

    > Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
    .pl...

    > Do podlewania uzywam wody z nawozem Substrala "Burza Kwiatow". Wlasciwie to
    > ten nawoz kupilem do surfini.

    Hmm, podlewasz, zasilasz, a rozmawiasz z nimi?

    D.P.

  • 8. Data: 2009-05-21 10:43:22
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
    pl...

    > Hmm, podlewasz, zasilasz, a rozmawiasz z nimi?

    Nie zalapalem odrazu ze sobie Darku jaja robisz ;-)
    Nie rozmawiam z roslinami!

  • 9. Data: 2009-05-21 12:16:45
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 21 May 2009, II Artur II wrote:

    > Uzytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisal w wiadomosci
    pl...

    > Nie zalapalem odrazu ze sobie Darku jaja robisz ;-)
    > Nie rozmawiam z roslinami!

    No właśnie. Ty nie rozmawiasz ale sporo ludzi rozmawia i ma efekty!

    Aha. Jeśli ci te roslinki nie rosną to się nie spinaj. Mają jeszcze czas.

    D.P.

  • 10. Data: 2009-05-21 12:21:23
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Aha. Jeśli ci te roslinki nie rosną to się nie spinaj. Mają jeszcze czas.

    Chyba masz racje, z tego co poczytalem trzeba jeszcze poczekac i chyba je
    mniej podlewac. Nie codziennie jak robilem to do tej pory.