  • 1. Data: 2009-05-17 18:28:43
    Temat: podpora do pnącej róży
    Od: medea <e...@p...fm>

    Czy pnącą różę trzeba od razu podpierać, mimo że jest jeszcze niska? Np.
    od tego zależy jej wzrost?
    I drugie pytanie - jakie podpórki (wygląd, typ, materiał itd.) do róż są
    najlepsze?

    I z innej beczki - znajdę gdzieś w necie jakieś przykłady rabatek
    skalnych (z rozplanowaniem i sposobem wykonania), które mogłabym sobie
    "skopiować" u siebie w ogródku? Nie mam zupełnie wyobraźni do tego typu
    rzeczy, trudno mi przewidzieć jak się będą komponowały ze sobą różne
    gatunki roślin. Podglądam rabaty w innych ogródkach, niektóre rzeczy mi
    się podobają, ale ciągle poszukuję. Chcę zagospodarować kawałek
    przestrzeni przed domem, która jest bardzo nasłoneczniona i sucha.

    Ewa

  • 2. Data: 2009-05-19 10:07:31
    Temat: Re: podpora do pnącej róży
    Od: "W." <h...@g...pl>

    http://www.ogrody.wirtua.net/PartnerProdukty.asp?Par
    tnerKategoriaID=60&PartnerID=26

  • 3. Data: 2009-05-20 19:42:23
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W. pisze:
    > http://www.ogrody.wirtua.net/PartnerProdukty.asp?Par
    tnerKategoriaID=60&PartnerID=26
    [...]

    Tia, skoro jeszcze są to znaczy się, że pierwszy milion już komuś [...]
    --
    pozdr. Jerzy