  • Data: 2019-03-25 19:19:09
    Temat: Co zamiast pieców kaflowych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak kupic pellet z wniesieniem to praktycznie jest bezobslugowe. Ale jak nie pelet to
    prad. Najpierw ocieplic mieszkanie.mozna od srodka styropianem grubym na 2 centymetry
    a jak ktos ortodoksyjny ze od srodka sie nie ociepla to ocieplic od srodka
    niemieckimi plytami ze spienionego betonu przeznaczonymi do ocieplania od srodka. Ale
    wtedy ubedzie powierzchni bo plyta ma 5 cm grubosci. Drogo nie bedzie bo w kamienicy
    to tylko zewnetrzne sciany trzeba ocieplic i jak bedzie mial kaprys sciane od klatki
    schodowej. Po ociepleniu mozna grzac grzejnikami konwektorowymi z marketu. Sezon sie
    konczy i za chwie takie 1,5kW beda przeceniane. Za trzy dychy da sie kupic.
    Koniecznie trzeba dokupic dodatkowe regulatory temperatury. Najlepiej z opcja
    obnizania temperatury w zadanych godzinach. Jako opcje grzejniki akumulacyjne i dwie
    taryfy. Po ociepleniu na prad wyda z 5 zlotych na dobe jak na zewnatrz bedzie w
    okolicach zera stopni. Dzisiaj termometr na zewnatrz pokazuje 2 stopnie. W pokoju w
    ktorym teraz jestem ( prawie 40m?) jest 19,5 stopnia i jedynym zrodlem ciepla dla
    calego mieszkania jest projektor pobierajacy 180W. Mieszkanie w kamienicy ocieplone
    styropianem o grubosci 2cm. Od gory nie mam sasiada tylko strych nieuzytkowy i mam
    tam ok 35 cm ociepenia ( welna i styropian).