  • Data: 2019-03-25 22:17:32
    Temat: Re: Co zamiast pieców kaflowych
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 19:30:07 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Tyle tylko ze nawet nie wiem ile to kosztuje;)

    Jakieś w miarę do użytku około 3 tysięcy. Oczywiście kupi się i za 1500
    tylko potem będziesz wzywany na serwisy ;)

    > -hałas- w biurze ma jakieś fujitsu i to słychać. W dzień nie przeszkadza
    > ale w nocy by wkur....o

    Ale hałas tego nawiewacza w środku, czy sprężarki i wiatraka?

    > -no i co najmniej dwa ustrojstwa by musiały być, na każdy pokój osobne a łazienka i
    kuchnia by po staremu grzejnikami elektrycznymi była grzana

    Hm a może by chińszczyznę powietrze-woda marki Meeting zamontować?
    Nówka kosztuje około 5 tys., można tym grzać CWU i kalafiory. Nie sugeruj
    się mocą, bo handlarzyny podają COP dla A20W35 czyli w sezonie letnim ;)
    Pewnie przy -5 ta pompa wydusi z siebie max 2x moc sprężarki, czyli pewnie
    nieco ponad 3kW, ale to by powinno nawet wystarczyć. Pytanie ile taki chinol
    pożyje i czy się nie będzie psuł...

    Albo poszukać markowej używki. Tylko to już wyższa półka cenowa, używany
    Viesiek potrafi kosztować te 8-9 tys. :/

    L.