  • Data: 2019-03-25 21:40:34
    Temat: Re: Co zamiast pieców kaflowych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zeby nie powielac zlych informacji. Wszystkie piecyki na pellet same sie rozpalaja.
    Prawie wszystkie sa wyposazone w programatory, regulatory temperatury, zdalne
    sterowanie. Wsrod kotlow na pellet sa juz kondensacyjne czyli o sprawnosci powyzej
    100%. W drozszych modelach sonda lambda nie jest juz jakas nowoscia. Jak tam jest
    nieocieplony sufit to najpierw trzeba go osieplic. Potem rozebrac i wywalic piec
    kaflowy. W takim malym ocieplonym mieszkaniu grzalbym grzejnikami na prad. Tylko
    trzeba to robic z glowa. Po ociepleniu sufitu okaze sie ze w duze mrozy wystarczy dla
    calego mieszkania cos co grzeje z moca 1,5kW. A przy zerze stopni wystarczy zamiast
    ledowek wkrecic w pokoju dwie zarowki setki. W lazience swiatlo wlaczane czujnikiem
    ruchu i na zime podlaczony do czujki ruchu termowentylator. U mnie lazienka ma prawie
    12m2 i tak podlaczony termowentylator ustawiony na polowe mocy bez problemu daje rade
    ugrzac. Mam troche bardziej skomplikowanie to zrobione ale idea ta sama.