  • 11. Data: 2016-12-11 21:37:52
    Temat: Czy grzać nocą czy nie - zrobiłem test
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie myl domu z firma. Na dodatek z taka w kamienicy w miescie a nie w szczerym polu
    gdzie kazda sciana jest szczytowa.

  • 12. Data: 2016-12-11 23:24:39
    Temat: Re: Czy grzać nocą czy nie - zrobiłem test
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > Ja mam 23 st. w godzinach 6-23 i 21st w godzinach 23-6.

    Szklarnia?

  • 13. Data: 2016-12-12 18:08:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 23:24 Jarek <...@...pl> pisze:

    > Szklarnia?

    :-)

    Lubię po chałupie chodzić boso i w spodenkach. Inni domownicy też.

    TG

  • 14. Data: 2016-12-13 12:14:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 23:24, Jarek pisze:

    > Szklarnia?

    Nie widzę nic nadzwyczajnego w tych temperaturach...
    My mamy ustawione 22 stopnie w dzień, bo tak nam najbardziej pasowało,
    ale nie raz chętnie miałbym nawet te 23, jak człowiek jakiś zziębnięty
    akurat.

    Pzdr

    --
    /__/_* /