  • 1. Data: 2012-02-01 07:37:47
    Temat: Czym wypełnic przestrzen ?
    Od: "Mariusz B." <p...@g...com>

    Witam
    Skopalem troche sprawe podczas zabudowy K-G i nie dalem wełny miedzy
    sciane kolankowa a zabudowe z KG. Teraz szczegolnie jak zawieje KG sie
    bardzo wychladza. Niby dach oscieplony welna, a na sciane kolankowa od
    zewnatrz nalozone 10 cm stryro ale widac ze malo to daje. Po za tym
    jakims cudem wieje przez gniazdka :) Plyta KG odsunieta od sciany
    kolankowej jakies 30 cm na wysokosc okolo 50 cm idzie rownolegle do
    sciany kolankowej na dlugosci 12 m.
    Jedynie co tam moge teraz zrobic to wtloczenie jakiegos sypkiego
    cholerstwa (rozdrobinione styro ?) przez otwory do gniazdek ele., nic
    innego nie przejdzie a zabudowy nie chce rozbierac bo to i
    zagladziowane i pomalowane.
    Pytanie co i jaka technologia tam wtloczyc zeby odizolowac ?
    oczywiscie tanio :)

  • 2. Data: 2012-02-01 07:56:07
    Temat: Re: Czym wypełnic przestrzen ?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Mariusz B." <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Skopalem troche sprawe podczas zabudowy K-G i nie dalem wełny miedzy
    >sciane kolankowa a zabudowe z KG.

    A może ocieplenie dachu oraz ścian jest nie halo? Zachowałeś ciągłość
    izolacji? Masz jakieś zdjęcia?

  • 3. Data: 2012-02-01 08:09:07
    Od: "Mariusz B." <p...@g...com>

    On 1 Lut, 08:56, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
> [...]
    c6g2000vbk.googlegroups.com...

    > A może ocieplenie dachu oraz ścian jest nie halo? Zachowałeś ciągłość

    Prawdopodobnie gdzies ten wiatr wchodzic musi skoro wieje - nie wieje
    bardzo ale przy duzych wiatrach jest to odczuwalne. Jest tak: blacha,
    papa, deski, przestrzen pusta, welna, folia. Folia niby ciaglosc
    miala :) Tak czy inaczej teraz juz troche za pozno bo sie tego nie
    rozbierze. Tamten rok jakos czasu nie bylo zeby sie tym zajac - ale po
    ostanich wiatrach i mrozie - jest decyzja zeby te pusta przestrzen
    czyms wypelnic. Pytanie czy mozna kupic jakies sproszkowane stryro i
    jak to tam wtloczyc ? Ograniczeniem jest srednica dziury na gniazdko
    elektryczne.

  • 4. Data: 2012-02-01 08:18:00
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz B." <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Pytanie co i jaka technologia tam wtloczyc zeby odizolowac ?
    >oczywiscie tanio :)

    kupic pół litra, wypić, przeczekać mrozy. Żonie nie mówić ze masz spitoloną budowę bo
    cie weźmie za oferme -winny jest wyż od ruskich i tyle. A jak bedziesz robił remont
    za 20lat to poprawisz fuszerkę. A jak bedziesz sie następnym razem budował to
    baaardzo dokładnie poczytasz bardziej doswiadczonych jak to sie robi :-) Fotek nie
    dawaj, bo jak je kiki zobaczy i ci napisze jak jest to temperatura odczuwalna w twoim
    domu spadnie o kolejne 8 stopni :-)

    b.

  • 5. Data: 2012-02-01 10:11:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Aż się serce kraja, ze większość domów jest tak spartolonych w naszym
    pięknym kraju, 'bogu dzięki' że w odpowiedniej chwili zacząłem czytać
    usenet-a :)
    chociaż i tak nie wszystko udało się dopilnować.

    Ale następny dom na pewno będzie dokładniej dopilnowany na szczescie nie
    związuję się emocjonalnie.
    I teraz powiedzcie, Ci ktorzy czytacie grupę, czy kupilibyście dom
    nowobudowany ?
    Przeciez prawdopodobieństwo, ze będzie miał te wszystkie fuszerki jest
    pewne.

    A energia będzie coraz droższa, co jest oczywiste i wielkie podziękowania
    grupowiczą min kikiemu, który uratował moj domek :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-01 10:22:20
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I teraz powiedzcie, Ci ktorzy czytacie grupę, czy kupilibyście dom
    > nowobudowany ?
    > Przeciez prawdopodobieństwo, ze będzie miał te wszystkie fuszerki jest
    > pewne.

    otóż to - dom 10 letni bedzie energożerny w dzisiejszym rozumieniu, a w obecnie
    budowanych na sprzedaż deweloper zaoszczedzi na materialach tych których nie widać.
    Budowac samemu i pilnowac fachowców, i budowac z głową!

    b.

  • 7. Data: 2012-02-01 10:49:58
    Od: "Mariusz B." <p...@g...com>

    czyli temat pozostaje otwarty - naprawde nie znacie zadnych
    techgnologi wdmuchania styro w dziure ? :)

  • 8. Data: 2012-02-01 10:56:03
    Temat: Re: Czym wypelnic przestrzen ?
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Mariusz B." <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > czyli temat pozostaje otwarty - naprawde nie znacie zadnych
    > techgnologi wdmuchania styro w dziure ? :)

    znamy sposoby normalne - trzeba od góry w gips kartonie wywiercic nowe otwory,
    nadmuchac tam materialu izolacyjnego, a potem otwory zlikwidowac, gipsowanie,
    malowanie itp. Ale tak nie chcesz. Metotod ginekologicznych nie znamy :)

    A poza tym - jesli to jest przewiew bedacy skutkiem róznicy cisnien i nieszczelnego
    budynku to zasypka go nie zlikwiduje.

    b.

  • 9. Data: 2012-02-01 11:01:49
    Od: "Mariusz B." <p...@g...com>

> [...]
    >
    > A poza tym - jesli to jest przewiew bedacy skutkiem róznicy cisnien i nieszczelnego

    Ok otwory juz sa - te od gniazdek elektrycznych. Pozostaje pytanie
    jakim materialem i czym wdmuchac ?

  • 10. Data: 2012-02-01 11:10:18
    Od: "Cam" <s...@p...pl>

    > czyli temat pozostaje otwarty - naprawde nie znacie zadnych
    > techgnologi wdmuchania styro w dziure ? :)

    Ostanio znajomu uszczelnial poddasze przez wdmuchiwanie celulozy miedzy
    welne a zabudowe G-K. Polego to na tym, ze nawierca sie otwornica otwory za
    pomoca ktorych wdmuchuje sie jakis material celulozowy. Twierdzi, ze jest
    zadowolony.
    Druga prawa to jakosc wykonania ociplenia dachu przez developera. To co
    znajomy znalazl pod plytami to byl istny smietnik czesc plyt musial odkrecic
    aby wyjac: butelki, szmaty, resztki plyt g-k zebralo sie tego z 1m3.
    Osobiscie tez kiedys mieszkalem w mieszkaniu z poddaszem uzytkowym i zawsze
    tam bylo zimno teraz mieszkam w domku i szczegolny nacisk podczas budowy
    polozylem na ocieplenie i powiem wam ze jest bez porownania lepiej.
    Temperatura 22-23 ktora dlugo sie utrzymuje.

    aLien