  • Data: 2020-07-10 17:11:44
    Temat: Dalszy ciąg, w tym dniu zrobili 6 takich 'kontroli'!!!
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla nieczytających dalsza informacja od Autora
    "Jest taka opcja żeby zebrać więcej osób poszkodowanych - oszukanych
    przez tzw. kontrolerów Enei ale jest to skomplikowane.
    Aktualnie jestem w indywidualnym sporze z kontrolerami /prokuratura/
    W moim przypadku na udokumentowanym fałszowaniu kontroli i dokumentów -
    protokołów Enea zapłaciła im
    prawdopodobnie 30% do 35% w formie prowizji od 6201 zł czyli około 1860
    zł do 2170 zł.
    Dodam że tego dnia przeprowadzili sześć "wyrywkowych" kontroli razem z
    moją więc na tej działalności mogli wyciągnąć więcej.
    Cała sprawa latami przeszła przez szereg organów tj. Policję,
    Prokuraturę i kilka Sądów ale jak dotąd nikt nie zareagował
    na sprzeczną z przepisami prawa działalność tzw. kontrolerów."

    --
    Janusz