    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Deszczownica podtynkowa
    Date: Tue, 9 Jul 2019 10:08:56 +0200

    Zbliża się remont łazienki i ma być prysznic ze słuchawką i deszczownicą
    podtynkową. Mamy na razie do wyboru Tres, Omnires i Cersanit. Tych
    pierwszych dwóch marek nie znam, Cersanit to chyba średnia cena i
    średnia jakość.
    Następny remont łazienki pewnie za kilkanaście lat, więc jest mi z
    grubsza obojętne, czy za prysznic zapłacę 700 zł, czy 1700, więc może
    dołożę kasy i kupię jakieś Grohe z baterią termostatyczną.
    Zależy mi, aby zabudować i zapomnieć. Dobrze kombinuję?
    Drugie pytanie, to instalacja wodna (pod tynkiem), którą będą sam
    przerabiał. Albo PEX skręcany albo rury PE/PP zgrzewane. PEX-a znam. Na
    razie z tego, co zrobiłem nic nie przecieka, ale podobno zgrzewane
    lepsze. Widzę, że zgrzewarkę można kupić za stówkę, więc może zrobić
    zgrzewane?
    Jacek