  • Data: 2019-07-09 11:44:43
    Temat: Re: Deszczownica podtynkowa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2019 10:31:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    211376/system-prysznicowy-euphoria-xxl-210.html

    > Wygląda na to, że cena jednak podobna, jak gdzie indziej.

    Tak to jest niestety z ibood
    Swego czasu śledziłem dość systematycznie(teraz tylko czasami) ich oferty dzienne i
    praktycznie zawsze można było bez zbytniego szukania dostać dany produkt w w tej
    samej albo i niższej cenie.
    Te ich "promocyjne" obniżki o kilkadziesiąt % to pic na wodę fotomontaż.