  • 1. Data: 2013-02-15 01:47:21
    Temat: Do kogutka444(choć nie tylko...)
    Od: dolniak <s...@a...spam>

    W wątku o ocieplaniu styropianem pisałeś,że kleiłeś styro od spodu.Pytanie czysto
    techniczne:jak,czym,jak długo podpierałeś,żeby wyszło równo?
    Wyjaśniam:mam strop z płyt warstwowych,od spodu blacha falista-za ładnie nie
    jest.Zamierzałem to wykończyć płytą gipsową,ale od groma ścinków,bo pomieszczenia
    niewymiarowe.Pomyślałem o styro3cm,ale nie chciałbym mieć karpat w negatywie...Będę
    wdzięczny za doświadczenia.Pytałem kiedyś nagrupie,ale nikt nie odpowiedział,więc
    kuję,póki choć ciepłe.
    pozdr.Dolniak