  • Data: 2018-08-19 18:06:02
    Temat: Dom szkieletowy - wykończeniówka
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z Was zna jakieś materiały (podręczniki, książki,
    PDFy itp) wyjaśniające szczegóły wykończeniówki w domach
    drewnianych, szkieletowych?

    Zamówiłem w firmie Danmar dom drewniany, parterowy, bez
    poddasza użytkowego.
    W umowie jest wykończenie domu na zewnątrz, wewnątrz będzie
    tylko szkielet bez izolacji i stropu. Belki stropowe będą. W
    wykańczaniu domów murowanych mam względnie duże
    doświadczenie natomiast jak wykończyć szkielet w środku i od
    czego zacząć mam bardzo liche pojecie. Strop planuję wykonać
    z desek typu podłogowego , na górze belek stropowych.
    Od dołu belki i deski maja być widoczne. Na tych deskach
    planuję rozwinąć 20 cm wełny mineralnej.
    Ściany z płyt kartonowo gipsowych chciałbym robić ale nie
    wszędzie, część ścian chce pokryć deskami drewnianymi
    pomalowanymi na biało farba transparentną. Nie mam pojęcia
    jak w takim szkielecie i w jakiej kolejności robić
    instalacje elektryczną.
    Jak wykończyć ściany w łazience i jak je uszczelnić z
    posadzką. Takich pytań mam mnóstwo.

    --
    Tomasz