  • 31. Data: 2009-01-04 18:28:23
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ewa W wrote:
    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Akurat wypróbowaliśmy w sklepie, rozmiar 170 jednego skrzydła.
    > Przesuwają się absolutnie bezproblemowo, lekko i zupełnie
    > niekłopotliwie.

    niemożłiwe 666 twierdzi że strasznei ciezko... ale on ma...

  • 32. Data: 2009-01-04 20:43:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    8 skrzydeł.
    Co ma i zalety, i wady.
    Np. dwuskrzydłowe możesz otworzyć całkowicie na oścież, a z suwanymi tak nie
    zrobisz.
    Dla odmiany suwane nie majtają się we wnętrzu i 1 z tych 8 wolałbym takie.

    Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo 90x240 cm z litego
    drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...
    JaC

    -----

  • 33. Data: 2009-01-04 20:50:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
> [...]
    >
    > Co do lekkości otwierania rozwieranych kontra suwane przykładowo
    > 90x240 cm z litego drewna weź się kolego poposuwaj ruchem zwrotnym...

    no właśnie napisałeś...

    drzwi obracane są dość upierdliwe bo zajmuja miejsce, i lubią czasem trasnąć
    jak wiatr zawieje.

    przesówki nie zajmują miejsca i nie traskają :)

  • 34. Data: 2009-01-04 21:05:11
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To dlaczego nie montujesz takich jako wejsciowych do domu, mieszkania, pokoi czy
    łazienek??
    BTW w domku to możesz suwaniem drzwi powq...ć co najwyżej swoją rodzinkę (no chyba,
    że tesciowa akurat przyjechała, to posuwaj, posuwaj ;)) ale w budynku kilkurodzinnym
    to pewnie mozna p.......ca dostać piętro niżej.
    JaC
    PS. Zaraz zaczniesz tłumaczyc, jakie posuwanie ciche jest, bidaku ;-)

    -----

  • 35. Data: 2009-01-04 21:18:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
> [...]
    > dostać piętro niżej. JaC
    > PS. Zaraz zaczniesz tłumaczyc, jakie posuwanie ciche jest, bidaku ;-)

    jak masz krzykliwą partnerkę to posuwanie może być uciążliwe dla otoczenia
    to fakt ;-)

    wiesz że miałem zamiar zamontować przesuwne drzwi w kilku pokojach :)

  • 36. Data: 2009-01-04 21:42:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zamiarów to ja tez miałem z życiu duzo ;-))
    Wniosek z dyskusji: Japonki nie krzyczą ;-))
    JaC

    -----