  • 11. Data: 2009-02-25 20:17:19
    Temat: Re: Drzwi wejściowe do mieszkania w bloku
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wheeler" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:go1q6m$175$1@achot.icm.edu.pl...
    > WItajcie,
    >
    > do środka"). No i tutaj pojawia się problem, bo niezależnie od producenta
    > wychodzi na to, że będę musiał wyłożyć jakieś 1800-2200 zł. Trochę mnie to
    > martwi. Rozumiem, że takie skrzydło nie może być sklejką ze styropianem w
    > środku ale licząc koszty montażu w okolicach ,

    Rozejrzyj sie po supermarketach. Tam za 600-900zł dostaniesz przyzwoite
    drzwi spełniajace Twoje wymagania.
    A montaż to ok 200zł jak nie chcesz sam montować

    Kris

  • 12. Data: 2009-02-25 23:16:53
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    Wheeler wrote:
    > Od kilku tygodni rozeznaje się w cenach, rozglądam po sklepach i oględnie
    > mówiąc poszukuję drzwi wejściowcyh do mieszkania w bloku.

    Podepne sie, bo rowniez jestem w trakcie poszukiwan.

    Na pewno warto trzymac sie z daleka od antywlamaniowej tylko z nazwy
    blaszanej chinszczyzny (400-600 zl w marketach).
    Dowod: http://www.youtube.com/watch?v=EgQYizMZ-T0

    Ja planuje kupic Mul-T-Door KLD-2 http://www.k-l-d.pl/kld-2.html
    Moim zdaniem wygladaja wystarczajaco solidnie. Klasa 2. odpornosci na
    wlamanie. Komplet z oscieznica stalowa, klamka (niestety paskudna z
    wygladu), 2 zamkami, wkladkami w Obi kosztuje 999zl.

    --
    NotBear

  • 13. Data: 2009-02-26 17:03:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@H...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Na pewno warto trzymac sie z daleka od antywlamaniowej tylko z nazwy
    > blaszanej chinszczyzny (400-600 zl w marketach).

    Ten film niczego nie dowodzi.
    Ja uwazam ze do zwykłego mieszkania w bloku(a tym bardziej do domku
    jednorodzinnego) takie drzwi to optymalne rozwiązanie

    Kris

  • 14. Data: 2009-02-26 18:58:36
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 26 Lut, 18:03, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Ja uwazam ze do zwykłego mieszkania w bloku(a tym bardziej do domku
    > jednorodzinnego) takie drzwi to optymalne rozwiązanie

    I przyjdzie Trójka z podnośnikiem samochodowym, kawałkiem solidnego
    kołka i wypchnie kazde drzwi...
    Ten trzeci ma torby...

  • 15. Data: 2009-02-26 20:11:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 26 Lut, 18:03, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    >I przyjdzie Trójka z podnośnikiem samochodowym, kawałkiem solidnego
    >kołka i wypchnie kazde drzwi...
    >Ten trzeci ma torby...

    Jak każe to po co przepłacać;)))

    Kris

  • 16. Data: 2009-02-27 02:11:24
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 26 Lut, 21:11, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
> [...]

    Lepszy alarm niż drzwi, a najlepsze i jedno i drugie - byle fachowe,
    drzwi wydłużają czas operacja włamania a alarm głośny ujawnia
    operację, dodatkowo civcho zawiadamiając przez np komórki własciciela,
    ochronę i policję...

  • 17. Data: 2009-02-27 11:15:23
    Od: arek <A...@g...com>

    On 27 Lut, 03:11, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > drzwi wydłużają czas operacja włamania a alarm głośny ujawnia
    > operację, dodatkowo civcho zawiadamiając przez np komórki własciciela,

    Troche fantazja IMO.

    Nie uwierze, ze zlodziej pojdzie na zywiol, nie wiedzac,
    gdzie, po co sie wlamuje i jakie drzwi tam sa.

    A skoro wie gdzie, po co i jakie drzwi, to ile mu to zajmie?
    Wiecej niz 5min?

    Nie uwierze, ze alarm nie bedzie wywolywal falszywych syren.

    A jak nie bedzie, to zlodziej wywola. Raz, drugi, trzeci,
    ile potrwa, zanim go wylaczysz?

    Automatyczne powiadomienie policji? Jesli nawet przyjada,
    to po godzinie. A jak juz przyjada, to przyda sie powiadomienie
    wlasciciela, zeby zdazyl wrocic i wyjasnic falszywy alarm.

    O wlasnie, powiadomienie wlasciciela - po co?
    Mieszkanie niech sie spali, zdrowie jest drozsze
    (nawet przy dzisiejszych cenach mieszkania).

    Jak sasiad dupa i nie zobaczy, nie powiadomi,
    to cala reszta to tylko drogie uspokajanie sumienia.

    Mozna zainwestowac w firme ochroniarska, ale
    taniej wynajac skrytke w banku i tam trzymac
    kosztownosci.

    IMO drzwi maja trzymac cieplo, tlumic halas i
    (w skrajnym przypadku) zatrzymac intruza na klatce,
    do czasu az przyjedzie policja, kiedy jestem w srodku.

    A mieszkanie - niech plonie, byle nie ze mna.

    PS.
    Zawsze mozna wejsc przez mieszkanie sasiada.