  • 1. Data: 2011-11-09 19:27:00
    Temat: Egzotyczne kwiaty w domu
    Od: "Anka" <A...@o...pl>

    Witam, nie znam się na kwaitach i ostatnio dałam się namówić rodziniena
    zakupienie trochę egzotycznych kwiatów do nowego mieszkania, takich jak:
    1. Maranta
    2. Vriesea
    3. Calathea
    4. Codiaeum
    5. Difenbachia
    6. Aloe
    7. Kordylina

    a teraz mam obawy, czy te kwiatki (nie miałam wcześniej z nimi praktyki)
    długo wytrzymają w mieszkaniu w bloku. Podzielcie się proszę swoimi
    doświadczeniami... Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-09 20:44:22
    Temat: Re: Egzotyczne kwiaty w domu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Nov 2011 20:27:00 +0100, Anka napisał(a):

> [...]
    >
    > a teraz mam obawy, czy te kwiatki (nie miałam wcześniej z nimi praktyki)
    > długo wytrzymają w mieszkaniu w bloku. Podzielcie się proszę swoimi

    Uuuu, to temat-rzeka, więc jednak radzę poszperać w necie i w książkach...