  • 1. Data: 2011-11-10 09:45:16
    Temat: Stare doniczki Pabiancie Łódź i okolice
    Od: Stach Czarneci <s...@g...com>

    Witajcie !!

    Poszukuję starych doniczek szkółkarskich z okolic Łodzi i Pabianic.
    Przyjadę i zabiorę to co zalega na działce czy w garażu :) po sezonie
    na pewno coś się uzbierało i zajmuje miejsce, a szkoda by było je
    wyrzucić skoro można użyć ich jeszcze raz.
    Paaaare lat temu dużo udzielałem się na grupie, później przyszedł czas
    na studia i teraz jest czas na próbę zrobienia własnego
    gospodarstwa... Może z Waszą pomocą z pasji uda się zrobić sposób
    utrzymania :)

    Pozdrawiam
    Stach Czarnecki

  • 2. Data: 2011-11-10 18:00:55
    Temat: Re: Stare doniczki Pabiancie Łódź i okolice
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Stach Czarneci" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > na pewno coś się uzbierało i zajmuje miejsce, a szkoda by było je
    > wyrzucić skoro można użyć ich jeszcze raz.

    Hejka. Można w sezonie robić przegląd kontenerów na śmieci
    zlokalizowanych przy ogródkach działkowych oraz w kompleksach działek
    rekreacyjnych.
    Pozdrawiam bezpruderyjnie Ja...cki
    PS Przeciętna nowa doniczka kosztuje kilkanaście groszy - hurtowo pewnie
    taniej - a paliwo drożeje i może się okazać, że koszt dojazdów będzie
    większy niż zakup nowych.

  • 3. Data: 2011-11-10 18:19:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 19:00:55 +0100, Dirko napisał(a):

    > PS Przeciętna nowa doniczka kosztuje kilkanaście groszy
    > - hurtowo pewnie
    > taniej - a paliwo drożeje i może się okazać, że koszt dojazdów będzie
    > większy niż zakup nowych.

    Niby tak.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=doniczki
    +produkcyjne&category=0

  • 4. Data: 2011-11-10 18:20:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 19:19:33 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Niby tak.
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=doniczki
    +produkcyjne&category=0

    Gwoli ścisłości zaznaczę - czasem dla człowieka ważny jest każdy GROSZ - i
    ja się temu wcale nie dziwię.

  • 5. Data: 2011-11-12 23:56:01
    Od: Stach Czarneci <s...@g...com>

    On 10 Lis, 20:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    i+produkcyjne&cate...

    > Gwoli ścisłości zaznaczę - czasem dla człowieka ważny jest każdy GROSZ - i
    > ja się temu wcale nie dziwię.

    szczególnie że dopiero zaczyna a mam małe środki inwestycyjne
    właasne ;P ostatnio dostałem fajne porcje doniczek od znajomych i z
    firmy zakładającej ogrody... nie powiem że z rozmiarami zawsze się
    trafi ale jest mały kroczek do przodu :)
    na działkach ogłoszenie już wisi i był mały odzew i zbieram tych ludzi
    na jeden dzień żeby je odebrać więc koszty paliwa znowu maleją :)
    Szczególnie że mieszkam w dość małej mieścinie :))

    Pozdrawiam
    Stach

  • 6. Data: 2011-11-13 08:47:49
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

[...]

    Zbierasz te doniczki w jakimś określonym celu.
    Pewnie po to, by coś w nich rosło.
    Uprzedzam, że specjalny płyn do dezynfekcji używanych
    doniczek nie jest tani. Jest też kosztem, z którego nie radzę
    rezygnować, bo los sadzonek może okazać się bardzo niepewny
    przez potencjalną infekcję od starych doniczek.
    Samo zwykłe mycie starych doniczek też jest pracą i kosztem.
    Rozmiar pozyskanych "od ludzi" doniczek często będzie większy
    od optymalnie potrzebnych do planowanych sadzonek.
    To spowoduje większe zapotrzebowanie na ziemię do sadzonek
    = dodatkowy koszt + dodatkowy wysiłek + większe koszty transportu.
    Może jednak bardziej opłacałby się jednorazowy wyjazd
    do producenta i zakup potrzebnej ilości doniczek o odpowiedniej wielkości.

    Pozdrawiam rozsądnie
    skryba

  • 7. Data: 2011-11-13 13:10:23
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Stach Czarneci" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > szczególnie że dopiero zaczyna a mam małe środki inwestycyjne
    > właasne ;P

    Hejka. No, to zainteresuj się (unijnymi) darmowymi środkami na rozwój
    smallbusinessu.
    Pozdrawiam logistycznie Ja...cki
    PS Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
    Fundusz Rozwoju Obszarów Wiejskich

  • 8. Data: 2011-11-14 01:15:55
    Od: Stach Czarneci <s...@g...com>

    wiadomościnews:1d58a41d-2029-4549-806a-4f9e920e61e4@
> [...]
    > smallbusinessu.
    >                     Pozdrawiam logistycznie Ja...cki
    > PS Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
    Nawet odwiedziłem centrum doradztwa rolniczego w poznaniu i jak się
    okazało po ciężkich manewrach jestem w stanie dostać zwrot(!) do 50%
    wyłożonego kapitału... niestety go nie mam :D co nie zmienia faktu że
    jeszcze są możliwości dotacji z urzędu pracy na jakąś działalność
    gospodarczą, ale nie gospodarstwo rolne... Puki studiuje zbieram robię
    to co mogę żeby ciągnąć szkółkę w przód i zbieram to co może mi się
    przydać w przyszłości :))

    Pozdrawiam
    Stach

  • 9. Data: 2011-11-14 05:28:56
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Stach Czarneci" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

  • 10. Data: 2011-11-14 05:30:55
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]

    gospodarczą, ale nie gospodarstwo rolne... Puki studiuje zbieram robię
    to co mogę żeby ciągnąć szkółkę w przód i zbieram to co może mi się

    Co uprawiasz w tej szkółce?
    :-)
    Pozdrawiam kierunkowo
    skryba