  • 51. Data: 2013-01-23 10:22:13
    Temat: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Przy wejściu 40 stopni na obieg grzanie podłogi w łazience jest średnio
    > na poziomie 33 stopni. Mierzone po 24 godzinach stabilizacji. Jest miło,
    > ale to jeszcze nie to. Milej jest w okolicy 35-38.
    Dobrze rozumiem, ze oczekujesz temp. podlogi w okolicach 35-38 st?
    Moj kociol sterowany pogodowo zasila podloge i grzejniki jak dotad przy
    najwiekszych mrozach woda o temp. max 35 st.
    Temp. podlogi jest na poziomie 24 st. W domu mam 21-22.
    Przy 35 st. podlogi to bym sie chyba ugotowal.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z