  • 1. Data: 2009-07-22 12:53:55
    Temat: Ekspres ciśnieniowy Lavazza
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Mam w pracy taki ekspres:
    http://www.ekspresydokawy.pl/ekspresy/lavazza-espres
    so-point-matinee.php

    I dzisiaj tak nagle przestały działać przyciski - diody świecą, ale zero
    reakcji na wciśnięcie, nie działa ani kranik, ani para, ani nalewanie
    kawy. Próbuje się dostać do elektroniki, ale nie mam takiego długiego
    śrubokręta obecnie (za chwilę pojadę i kupię). Może miał ktoś już
    podobny problem i zna rozwiązanie?

  • 2. Data: 2009-07-22 14:30:03
    Temat: Re: Ekspres ciśnieniowy Lavazza
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > kawy. Próbuje się dostać do elektroniki, ale nie mam takiego długiego
    > śrubokręta obecnie (za chwilę pojadę i kupię). Może miał ktoś już podobny

    Moze kawalek zasilacza sie posypal, bezpiecznik.
    Rozkrec gada.

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 3. Data: 2009-07-27 11:49:20
    Temat: Re: Ekspres ci
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Pelos pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    so-point-matinee.php

    > Moze kawalek zasilacza sie posypal, bezpiecznik.

    Okazało się, że taśma, która prowadzi do przycisków membranowych - taka
    elastyczna, ma 2 przerwy, podobno to często się w nich dzieje,
    rozdzieliłem warstwy dotarłem do tych napryskanych ścieżek na
    przezroczystym tworzywie i przylutowałem cieniutkie druciki wyciągnięte
    z jakiejś cewki i pociągnąłem je do złącza po drugiej stronie,
    umocowałem te druciki taśmą przezroczystą i działa. Cały ten panel w
    serwisie to około 150 zł netto i oczywiście go nie sprzedają, jego
    wymiana to około 50 zł netto.