  • 1. Data: 2010-09-06 17:58:49
    Temat: Elewacja
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Profit, Sempre, Sto, Konsbud.

    Na materiałach tych firm zaporoponowano mi wykonanie elewacji. Sto wyszlo
    najdroższe a konsbud najtanszy. Jak dla mnie najlepsza oferta wyszła na
    materiałach Sempre (poza ceną istotny był kontakt z ew. wykonawcą ). Da się to
    jakoś uszeregować w/g jakości technologii bo jakość wykonania będę musiał
    oceniać sam ;) (przeglądałem sugestie kikiego ;) )

    Jakie macie doświadczenia z w/w Sempre ... ?

  • 2. Data: 2010-09-06 20:14:22
    Temat: Re: Elewacja
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    Sto to zupełnie inna liga...czytaj: najwyższa jakośc. Pozostałe to jakieś
    noname. Chyba mało kto Ci je poleci. Sprawdź jeszcze Weber, Caparol oraz
    Kabe.