  • 1. Data: 2009-08-02 09:28:42
    Temat: Farba fasadowa - pomoc w wyborze
    Od: "Paweł" <1...@g...pl>

    Witam,
    szykuję sie do malowania elewacji domu farbą fasadową. Konkretnie, to
    wybrałem tylko kolor - biały, nie mam natomiast pomysłu na rodzaj i gatunek
    farby. Tynk jest zwykly, cementowo - wapienny. Jak się zorientowałem po
    wizycie w kilku hipermarketach i po przejrzeniu netu jest w czym wybierać.
    najbardziej szokuje mnie cennik, są farby po 30 zł jak rownież po 600 zł za
    wiaderko 10 l. Prosze o pomoc w wyborze, szczególnie tych, którzy juz temat
    przerobili i widzą efekt :)

    Pozdrawiam i z góry dzieki
    paweł