  • 1. Data: 2009-08-01 11:32:23
    Temat: Ile wełny na dach?
    Od: " " <m...@g...pl>

    W projekcie mamy 20 cm wełny. 15 między krokwiami i 5 na krokwiach. Poczytałam
    troszkę i z tego co widzę to teraz wszyscy dają przynajmniej 25 cm. Czy nasze
    20 cm nie będzie za mało?

    Marzena

  • 2. Data: 2009-08-01 12:42:53
    Temat: Re: Ile wełny na dach?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W projekcie mamy 20 cm wełny. 15 między krokwiami i 5 na krokwiach. Poczytałam
    > troszkę i z tego co widzę to teraz wszyscy dają przynajmniej 25 cm. Czy nasze
    > 20 cm nie będzie za mało?

    To zależy. Przede wszystkim od tego czym się ogrzewa i skąd się ma pieniądze na
    wełnę.

  • 3. Data: 2009-08-01 19:20:02
    Od: " " <m...@g...pl>

    William Bonawentura <n...@m...nie.pl> napisał(a):

    > To zależy. Przede wszystkim od tego czym się ogrzewa i skąd się ma pieniądze
    > na wełnę.

    Gazem. Większość z ciężkiej pracy, trochę z fuksiarskiej inwestycji i małego
    kredytu.

  • 4. Data: 2009-08-02 10:57:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Gazem. Większość z ciężkiej pracy, trochę z fuksiarskiej inwestycji i małego
    > kredytu.

    To się finansowo 15->25 opłaci.